  • Data: 2010-09-30 00:21:00
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "waperr" <w...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Bez komentarza chyba że o sobie piszesz ..

    Nie - ja myślę przez cały czas gdy prowadzę samochód.
    Dlatego nie jest mi potrzebne, aby ktoś w Sejmie robił to za mnie, zwłaszcza
    głupszy.

    > Jak byś pomyślał to byś wiedział że przy większej prędkości wydłuża się
    > droga hamowania

    Co za bzdety.
    A jak przyspieszysz od 0 do dozwolonego 90 to się skróci? ;-)

    > Ustanowione przez wybranych tej większości więc i przez nich.

    Sami się wybrali.
    Ja im nie dawałem nigdy zgody na reprezentowanie mnie, zwłaszcza jeśli mają
    zamiar robić odwrotnie.
    Podobnie jak większość narodu.

    Jakby chcieli być zgodni z prawem, to o najważniejsze sprawy mogliby zapytać
    w referendum.
    Nie robią tego - uważają że wiedzą lepiej.
    Ja uważam, że wiedzą gorzej i olewam ich pomysły.
    Większość na drodze robi dokładnie tak samo, zresztą oni sami też.

    > Zaskarż do sądu lub TK

    Nie chce mi się.
    Nie mam obowiązku jakiejkolwiek współpracy z jakąkolwiek władzą.
    Niech się ta mafia sama sobie szarogęsi.

    > Też mi się nie podoba w kilku miejscach ale to nie znaczy że trzeba je
    > łamać,

    Trzeba.
    Co nie jest zgodne z prawem naturalnym tego po prostu nie ma.

    > A wolności słowa to już nie mamy ??

    Obowiązku czytania Twoich wypocin nie mamy.
    Więc napisz jeszcze raz swój bełkot o świętym i objawionym nadaniu limitów
    prędkości i już się nie zobaczymy.