  • Data: 2010-09-30 07:42:09
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze nie da się - rozum, życie twierdzi że ograniczenia są o 20
    > km/h za nisko (zresztą "organy" też łapią za +20)
    > A po drugie te "organy" zastawiają specjalnie pułapki w stylu po remoncie
    > nie zabrano znaku albo zapomniano z powrotem postawić.
    > Albo wyłapują lornetką delikwentów przekraczających ciągłą o 30 cm przy
    > wyprzedzaniu tira gdy w promieniu 1 km żywej duszy.
    > Albo za parkowanie na zakazie na uliczce osiedlowej gdy sobie mieszkańcy
    > jednego bloku załatwili znak bo im samochody hałasowały podczas gdy sami
> [...]

    Nie mówię że przepisy nie są czasami bez sensu ale warto się zastanowic
    dlaczego dane ogrniaczenie (prędkośc, zattrzymywanie) tam stoi. Dla
    przykładu z tym chorym dzieckiem to przypuszczalnie było to w okolicy
    szpitala/przychodni. Może zakaz był aby nikt tam nie parkował bo karetka
    musi mieć swobodny przejazd? Albo jeszcze kilka innych powodów. Łamiącym
    przepisy wszystko wydaje się durne ale jakby sie zastaowić to tak zawsze nie
    jest. Np ograniczenie do 70 przy zblizaniu sie do skrzyzowania. Ktoś powie
    że droga w tym miescu była prosta jak strzała. Ale z 90 nie wyhamowałby
    przed przeszkodą a i wjeżdżający z podporządkowanej ma z tym problem jak
    wszyscy zapierdal...
    Ja czekam na autostrady (tanie najlepiej) to jak się przejedzie kilkaset km
    bez korków i obszarów zabudowanych to ten krótki odcinek bez problemu moge
    jechac przepisowo. Do teraz każdy jeździ szybciej (ja też) bo normalne to
    nie jest aby w 21 wieku w centrum Europy pół Polski jechac w 8 godzin.