  • Data: 2010-09-30 14:34:19
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Juz mnie to wku
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Sep 2010 13:51:54 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg
    <f...@p...com> wrote:

    > Dobre, dobre. Kolega próbował to jakoś wyjaśniać? Jeśli tak,
    > to jakich argumentów użyto?

    Zadzownił, pan się czym prędzej pokajał i poprosił o podarcie
    papieru, a on po prostu wyrzuci dokumentację po swojej stronie.
    Kolega na to, że nie idzie na taki układ: skoro oni mu grożą
    sankcjami (niewskazanie sprawcy w terminie ... grozi ... itd.),
    to on prosi o informację, jak załatwić sprawę w pełni
    oficjalnie. Po czym skontaktował się z prawnikiem i wysłał do
    tamtejszej SM pismo z prośbą o wyjaśnienie całego zamieszania i
    anulowanie niepoprawnie sporządzonego wezwania do zapłaty.

    r.