  • Data: 2010-09-30 17:32:20
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-30 14:33, Arek (G) pisze:

    > Ale te ustawione w sposób idiotyczny wyrabiają opinie o wszystkich
    > znakach, stąd takie podejście kierowców do tematu.

    Wiesz, takimi argumentami posługują się ludzie, którzy z założenia do
    znaków itd. się nie stosują, bądź robią to tylko wtedy, kiedy im
    wygodnie. Znaków postawionych idiotycznie jest stosunkowo niewiele
    i walczyć należy właśnie z tymi idiotyzmami, a nie aproksymować
    sobie (w sposób nieuzasadniony) na całokształt oznakowań.

    > W efekcie statystyki wypadków są jakie są.

    Statystyki są takie z wielu przyczyn - jedną z nich jest dowolność,
    brak rozsądku oraz potencjalna bezkarność na drodze.