  • Data: 2010-09-30 17:25:02
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Juz mnie to wku
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-30 15:14, Massai pisze:
    > Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
    (...)

    > No cóż, fotoradary sa produkowane na potrzeby wielu krajów, z różnym
    > ustawodawstwem.

    Owszem, ale to w żadnym miejscu nie determinuje konkretnego rozwiązania
    technicznego w zakresie tolerancji pomiaru.

    > Poza tym - były linkowane tu takie sprawy w sądach gdzie ludzie
    > skutecznie wykłócali się o ten błąd pomiaru.

    Wiesz, "takie sprawy" to zdecydowanie nieprecyzyjne stwierdzenie
    w tej materii. Jeśli możesz, to podlinkuj, ale nie sądzę, by
    tyczyło to tolerancji jako takiej. Może FR był źle ustawiony itd.

    > Zresztą... policja sama często uzasadnia ustawianie fr na +10 czy +20
    > właśnie błędem pomiaru, tylko potem przy przyporządkowaniu do
    > odpowiedniego przedziału - zapomina o tym ;-)

    Tak, tak, wierz takim stwierdzeniom ;) - to nie ze względu na błąd
    pomiaru, a ilość (możliwości techniczne urządzeń) i sens łapania przy
    niewielkich przekroczeniach prędkości.