  • Data: 2010-09-30 18:29:05
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-30 17:58, Arek (G) pisze:

    > Gdyby nasze prawo pozwalało ukamienować niewierną kobietę (nie jest to
    > taki absurd bowiem są takie kraje) to uważałbyś, że jest to dobre i nie
    > należy tego zmieniać?

    Ja wiem, że najlepiej sprowadzić sprawę do absurdu - dobrze Ci idzie.
    Najpierw piszesz:
    <cite>
    Ale te ustawione w sposób idiotyczny wyrabiają opinie o wszystkich
    znakach, stąd takie podejście kierowców do tematu.
    </cite>
    teraz próbujesz jako argumętu (nie poprawiać, pisowania zamierzona)
    używać umocowane prawnie w jakichś tam krajach o innej kulturze,
    tradycji itd. ukamieniowanie kobiety niewiernej.

    Nie wiem czy wiesz, ale w Londynie ( miejscowości nie pomnę, ale
    nie pamiętam, czy tyczyło tylko miasta, czy całego UK) do dziś
    istnieje przepis, że nie należy bić żony po 22, ponieważ można
    sąsiadom zakłócić ciszę nocną. Masz rację, należy go znieść i dać
    możliwość bicia całą dobę - dlaczego tłuc tylko do 22?