  • Data: 2010-09-30 17:53:22
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-30 17:32, Artur Maśląg pisze:

    > Wiesz, takimi argumentami posługują się ludzie, którzy z założenia do
    > znaków itd. się nie stosują, bądź robią to tylko wtedy, kiedy im
    > wygodnie. Znaków postawionych idiotycznie jest stosunkowo niewiele
    > i walczyć należy właśnie z tymi idiotyzmami, a nie aproksymować
    > sobie (w sposób nieuzasadniony) na całokształt oznakowań.

    Ale jakimi argumentami? Co jest nieprawdziwego w tym co napisałem?
    Widzisz jak jeżdżą ludzie po drogach? Twierdzisz, że wszyscy to kretyni
    i oszołomi?

    Zrób test pojedź do wspomnianej w tym wątki Skandynawii, przejedz
    2tysiące kilometrów, po czym zrób dokładnie to samo w Polsce. Potem wróć
    i podziel się spostrzeżeniami.

    > Statystyki są takie z wielu przyczyn - jedną z nich jest dowolność,
    > brak rozsądku oraz potencjalna bezkarność na drodze.

    Oczywiście, że z wielu. A czymże jest wspomniany przez Ciebie brak
    rozsądku? Przecież są przepisy, które jasno mówią jak się zachować.

    To tak samo jak z dziećmi, jedne się słuchają rodziców inne nie. Z czego
    to wynika?

    A.