  • Data: 2010-09-30 18:36:24
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-30 18:25, Lewis pisze:

    > Może w takim razie przeprowadźmy ankietę dotyczącą jakiegoś jednego z
    > totalnie kretyńskich zapisów w ustawie i sprawdźmy co powie na to nasze
    > społeczeństwo...

    Napieraj - póki co, to ja czytam generalnie o złym prawie i jego
    olewaniu z założenia.

    > Czy będzie to: zostawmy to bez żadnego przedyskutowania bo jakieś mądre
    > głowy nad tym pracowały i wszystko jest na pewno OK, czy może jednak
    > porozmawiajmy o tym co w tej ustawie/przepisie/prawie jest głupie i
    > postarajmy się to zmienić...

    Droga otwarta, nikt Ciebie nie wstrzymuje. Jednak póki prawo takie
    zapisy istnieją, to należy się do nich dostosować. Definicja
    tego 'kretynizmu' może być bardzo subiektywna. Czekam na przykłady.

    > Owszem słowo w słowo czegoś takiego nie napisał,

    W ogóle czegoś takiego nie napisał, a wręcz przeciwnie.

    > w ogóle jego wypowiedzi
    > to jednozdaniowe stwierdzenia bądź pytania do których trzeba się w jakiś
    > sposób ustosunkować, domyślając się reszty...

    Ja tam nie mam problemów z interpretację tego co napisał.