  • 21. Data: 2011-05-27 07:51:21
    Temat: Re: Mandat za "omijanie dziur"
    Od: Krzysiek <g...@w...pl>

    On 26 Maj, 21:21, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> [...]
    > pochyła. To są ludzie o mentalności autodestrukcyjnej i nie
    > należy przez ich pryzmat patrzeć na wszystkich.
    >
    > W twoim przypadku obstawiam, że skończyłoby się na pouczeniu,
    > gdybyś był zdolny do jego przyjęcia.
    > Nie chciałeś, więc musieli cię jakoś przekonać że nie masz racji
    > traktując twardo swoje wykroczenie jako zupełnie nieistotne, bo
    > na tym polega ich praca.
    > Podłożyłeś im się z tym mandatem.
    > Niepotrzebnie.
    > Takie mam wrażenie.
    >
    > Więcej otwartości na pewno nie zaszkodziłoby.

    Chciałem, ale jak przez szybę na dzień dobry usłyszałem że cyt."
    zabierzemy panu prawo jazdy i u sędziny będzie się pan tłumaczył" to
    włączyła mi się postawa asertywna.

  • 22. Data: 2011-05-27 08:47:33
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-26 20:03, Krzysiek pisze:

    > To ci powiem że prawo jazdy mam od 15 lat. I zawsze dostaję mandaty za
    > takie duperele, Albo ktoś w lesie postawił 60 ja jadę 80, albo właśnie
    > za takie czepialstwo się.[...]

    to się kiedyś zdziwisz jak Ci sarna wyskoczy na maskę.
    Dopóki nie miałem takiego przypadku, to też nie mogłem zrozumieć czemu
    dają takie ograniczenia.
    Doświadczenie kolego, doświadczenie...

    --
    Krzysiek

  • 23. Data: 2011-05-27 15:17:26
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl>

    > to się kiedyś zdziwisz jak Ci sarna wyskoczy na maskę.

    Ostrzeżenie przed sarnami to inny znak