  • 1. Data: 2011-05-25 08:05:42
    Temat: PZU pochwala
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Jakis czas temu mijajac sie z autem strazy pozarnej (nie na sygnalach)
    spod niego wyprysl kamien rozbijajac mi przednia szybe. Zawrocilem,
    dogonilem, zatrzymalem. Kierownik wypisal mi oswiadczenie, ze
    "rzeczywiscie sie mijalismy, i rzeczywiscie na moim aucie jest swieze
    uszkodzenie szyby". Czyli zgodnie z tym, co mogl napisac. Swiadkiem w
    moim aucie byl 5letni syn, wiec praktycznie zadnego.
    Przyjechal rzeczoznawca, uczynil swoja powinnosc i po tygodniu kasa byla
    na koncie.

    Szczerze mowiac, raczej nie ludzilem sie, ze cos z tego wyjdzie. Tak
    naprawde, w tym przypadku bylo tylko moje slowo i nikogo, kto mogl w
    100% potwierdzic.

    Zdumiewajace.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-05-25 08:12:42
    Temat: Re: PZU pochwala
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-05-25 08:05, MarcinJM pisze:
    > Szczerze mowiac, raczej nie ludzilem sie, ze cos z tego wyjdzie. Tak
    > naprawde, w tym przypadku bylo tylko moje slowo i nikogo, kto mogl w
    > 100% potwierdzic.
    > Zdumiewajace.

    ...z OC wozu strażackiego?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 3. Data: 2011-05-25 08:16:14
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-25 08:12, Rychu pisze:

    > ...z OC wozu strażackiego?

    Tak, zapomnialem dodac.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2011-05-25 08:22:34
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-05-25 08:16, MarcinJM pisze:

    > Tak, zapomnialem dodac.

    Chyb muszą statystyki wyrabiać... :]
    Kamień był na drodze, więc nie rozumiem dlaczego straż pożarna
    miałaby za to płacić. To już prędzej zarządca drogi. :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 5. Data: 2011-05-25 08:32:17
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 25 May 2011 08:05:42 +0200) ktos podajacy sie za MarcinJM
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Szczerze mowiac, raczej nie ludzilem sie, ze cos z tego wyjdzie. Tak
    > naprawde, w tym przypadku bylo tylko moje slowo i nikogo, kto mogl w
    > 100% potwierdzic.

    Jakis czas temu tez mialem fajnie zalatwiona sprawe z PZU, ale wtedy
    bywalcy grupy mnie zakrzyczeli, ze jestem ich agentem :)

    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/bro
    wse_thread/thread/ac3ce78d544ef2c7/e892e83e0cef6110

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 6. Data: 2011-05-25 09:22:02
    Od: gregor <c...@g...pl>

    Skoro chwalisz PZU to ja pochwale MTU jakas babka na parkingu postawila
    auto i sie jej stoczyl na moj sprzet, auto uderzylo w tylny zderzak,
    sama zglosila na policje, w tym samym dniu zglosilem szkode do MTU i po
    tygodniu mialem juz kase, nie spodziewalem sie, ze tak szybko sprawa
    zostanie zalatwiona, kiedys w TUW to walczylem z miesiac ...

    gregor

  • 7. Data: 2011-05-25 10:36:23
    Od: OkuczaWa <o...@v...pl>

> [...]
    >
    > Szczerze mowiac, raczej nie ludzilem sie, ze cos z tego wyjdzie. Tak
    > naprawde, w tym przypadku bylo tylko moje slowo i nikogo, kto mogl w

    No to i tak Twoj oddział jest słaby :)
    Rekord mojej zony:
    Wtorek wieczór uszkodzenie.
    Sroda rano rzeczoznawca.
    Sroda, troche po południu telefon z prosba o potwierdzenie numeru konta
    (bo juz przelew).
    Czwartek - kasa na koncie :)

    To było z 2,5 roku temu.

    Nie chce ich tez reklamowac, ale tez PZU

  • 8. Data: 2011-05-25 10:38:12
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    gregor <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > tygodniu mialem juz kase, nie spodziewalem sie, ze tak szybko sprawa
    > zostanie zalatwiona, kiedys w TUW to walczylem z miesiac ...

    Tak naprawde wiekszosc spraw jest zalatwiana szybko, odczucie ze sa problemy
    wynika z faktu ze tylko o problemach ludzie pisza ;-).
    Ja swego czasu mialem przygode z pijanym pieszym, uszkodzenia niewielkie
    (lusterko i wgniot na boku). Zeby popchnac zrobilem z AC, poniewaz powiedzano
    mi ze z OC bedzie problem, conajmniej dlugo to potrwa. Ku mojemu zdziwieniu
    gdy placilem kolejny rok, jakies pol roku pozniej, okazalo sie ze mam ciagle
    pelne znizki i udalo sie jakos znalesc sposob zeby obciazyc sprawce.
    Za to raz mialem problem ktory wcale nie wynikal z ubezpieczenia tylko
    warsztatu ktory mi robil. Napisalem upowaznienie i mialo byc na rachunki,
    bezgotowkowo dla mnie. agent dzwonil mi kilka razy ze warsztat niczego nie
    przyslal (wyceny, upowaznienia), a warsztat twierdzil ze wyslal i glupoty
    gadaja. W koncy po miesiacu ponad dostalem kase do domu (jakas wyliczona przez
    ubezpieczyciela), a gdy zadzwonilem to powiedzieli ze czekali ustawowe 30 dni
    (czy jakos tak) az przyjda papiery z warszatu, a pozniej wyplacili, mogli to
    zrobil w przeciagu 1-2 tygodni gdybym od razu powiedzial ze chce kase.
    Zeby bylo smieszniej, warsztat zadzwonil dzien pozniej ze auto gotowe
    (wczesniej ciagle bylo czekanie na czesci itp, razem cos 6 tygodni!), a przy
    okazji, czy czasem nie dostalem kasy z ubezpieczalni, bo musze im oddac.
    Czyli celowo przetrzymali, zupelnie nie wiem dlaczego, bo kwota ktora ja
    dostalem byla nizsza niz ich rachunki, i potem oni i tak wystepowali o
    wyrownanie. Wiec pewnie mogli od razu. Po prostu nie zrozumialem na czym
    polegal trick, poza faktem ze bylem 6 tygodni bez auta...
    Tak czy siak ubezpieczyciel tutaj nie nawalil, oczywiscie poza proba
    wcisniecia mi szkody calkowitej.

  • 9. Data: 2011-05-25 17:21:17
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Moze ktorys ze strazakow go rzucil. Skad przypuszczenie, ze lezal na drodze?
    A jesli nawet, moze w takim razie to z OC drogi powinno zostac wyplacone
    odszkodowanie? ;)

    --
    Pozdr

  • 10. Data: 2011-05-25 20:44:10
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    Mi spod tira też wyleciał kamien i walnął w szybe.
    Pojawiła się rysa na 1/2 długości.
    Zadzwoniłem do PZU (mam wykupioną autoszybe)
    Po 15min od zgłoszenia telefonicznie szkody dzwoni babka z PZu i pyta gdzie
    chciałbym tą szybe wymienić (podała 3 miasta w okolicy i kilka terminów)
    Wybrałem miasto A, z terminen na następny dzień i po 20godz od zdarzenia już
    miałem wstawioną nową szybe;-)

    Rzeczoznawcy nie było tylko babka z NORDGLAS porobiła zdjęcia.

    Trza za to ich pochwalić:-)
    Nawet sie tego nie spodziewałem

    --
    ---