  • Data: 2013-11-11 15:26:58
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Milinkiewicz napisał:

    > A to dlaczego?

    Elementarne, drogi Watsonie.

    Klucz nastawny nigdy dobrze do sześciokata nakrętki nie przylega - i w
    ten sposób katuje się nakrętkę, co prowadzi do szybkiego zniszczenia
    reduktora. Porządny, kalibrowany klucz płaski typu ciężkiego, lub
    jeszcze lepiej - do miękkich nakrętek (z możliwie szerokimi szczękami).

    --
    Darek