    From: Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Mam zamiar kupiďż˝ motor
    Date: Wed, 3 Oct 2012 17:17:57 +0000 (UTC)

    aaaaa to tu się szufladkuje ludzi ?? Kto skąd, żyd czy co ?? Przepraszam.
    Nie jestem jakimś gówniarzem. Mam 30 lat. Nie jestem też jakimś forumowym
    molem i nie korzystam na co dzień z takich miejsc w internecie.
    W moim pierwszym poście napisałem wam ze nie chce podawać marek motorów bo
    nie chce wam nic sugerować. Chciałem abyście mi napisali o swoich własnych
    odczuciach, przemyśleniach, doświadczeniach.
    Skoro chcecie aby wam powiedzieć co mam na oku to proszę bardzo.
    Pod uwagę biorę trzy motory.
    Yamaha yz450f 2013 (ten jest nielegalny na drodze i to mi trochę nie
    pasuje)
    KTM 450 EXC SIX DAYS 2013
    KTM 300 EXC SIX DAYS 2013
    Husaberg TE300 2013
    Husaberg FE450 2013

    Wiem ze Husaberg to to samo co KTM bo to w sumie ta sama firma ale mimo to
    jest między nimi róznica w zawieszeniu.
    Yamaha ma podobno drogie części ale mówią ze mało się psuje.

    Motor nie musi byc nowy ale też nie chce kupować zabytku.

    Podacie mi jakąś stronę/forum bez gównarzeri ??