  • Data: 2012-10-03 22:36:31
    Temat: Re: Mam zamiar kupi? motor
    Od: PMG <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-03 19:17, Phen0mable pisze:

    > uwagę biorę trzy motory. Yamaha yz450f 2013 (ten jest nielegalny na
    > drodze i to mi trochę nie pasuje) KTM 450 EXC SIX DAYS 2013
    > KTM 300 EXC SIX DAYS 2013
    > Husaberg TE300 2013 Husaberg FE450 2013

    Chciałem się przesiąść z ćwiartki na 450 i yz450f była jedną, którą
    miałem okazję trochę polatać. Silnik bardzo dobrze wkręca się na obroty,
    mocny od dołu. Gdybym miał nią jeździć to chyba zmieniłbym tylną zębatkę
    na mniejszą. Bardzo narwany a dodatkowo "dziwnie" (różnej długości
    biegi) zestopniowana skrzynia biegów i łatwo stracić nad nim panowanie.
    Nie wiem jakie są Twoje umiejętności, mi się wydawało, że trochę umiem
    ale w tym wypadku wymiękłem.

    Fajne zawieszenie choć ja z całym szpejem ważę pod 80kg i było w sam
    raz. Pod delikwentem z 10 kg cięższym prawie na pewno by dobijało.
    Ogólnie odradzam.