  • Data: 2012-10-03 22:54:30
    Temat: Re: Mam zamiar kupiďż˝ motor
    Od: Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Super. Dzięki za odpowiedz. Pierwszy post z głową i rozumem. Dzięki.
    Czytałem właśnie że yamaha ma tego kopa od samego dołu i ze jako jedyny
    motor ma wtrysk paliwa.
    Na YT właśnie mówili, że yamaha jest za miękka trochę i że nie da się tego
    zmienić.Nie wiesz czy WR450 ma takie samo zawieszenie??
    Szczerze mówiąc to napaliłem się na KTM 450 six days. Nie dość że mi się
    podoba wizualnie to dobrze o nim mówią. Podobno poprawili wszystkie błędy
    i przywrócili silnikowi kopa sprzed wielu lat. Jest jednak taki myk ze
    tłok do niego jest dwa razy droższy niż do yamahy.....

    Czy ktoś miał okazje posmigać Huaberg po 2009 roku ??