  • Data: 2009-12-13 21:11:31
    Temat: Re: Mam pytanie o przysz?o?c radia naziemnego
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Dec 2009 20:38:19 +0100, Atlantis wrote:

    >Zwyczajnie gdy widzę jak ludzie czasem kombinują... Mam znajomych,
    >którzy nakupili takich dziwnych akcesoriów. Dobre radyjko naprawdę
    >niedrogo można dostać na Allegro. :)

    Mozna, ale dopasowac do konsoli, do kostki, do sterowania - a tu 20 zl
    rozwiazuje sprawe.

    >przynajmniej dopoki 99.9% radyjek nie ma aux :-)
    >Dziwne. Większość tych z którymi się spotkałem miała. Mój Panasonic ma,
    >nawet Medion, którego kupiłem dla ojca (fabryczne radio się rozpadło)

    Medion jest nowy. A ja kupuje stare auto z radiem i nie ma.

    >Mój iPod 30GB (z HDD, a więc dość zachłanny na energię) może pracować na
    >jednym ładowaniu dłuuuuuugimi godzinami. Spokojnie mogę go używać przez
    >cały dzień biegania i załatwiania różnych spraw. Starszy odtwarzacz
    >EasyToucha na bateryjki AAA dawał podobne możliwości. Trzeba by długo
    >jeździć żeby ładowarka była potrzebna.

    Np na caly dzien na narty, albo do Wloch pod namiot .. albo zwyczajnie
    nie masz ochoty codziennie tego ladowac ..

    >Niemniej mi raczej chodziło o te fabryczne odtwarzacze wciskanie w
    >gniazdo zapalniczki. Kawałek kabelka do radia by kłopotem nie był, a
    >jakość by uległa poprawie...

    No fakt - troche zaluje ze moj ma kabelek jako dodatkowe wejscie, a
    nie wyjscie. A moze kiedys przelutuje :-)

    >Nie śmiej się. Już czytałem o tym, że któryś z producentów samochodów
    >zamierza oferować w wyposażeniu dodatkowym router HSDPA->WiFi. ;)

    Nie smieje sie, bo nowa laguna to juz ma, a otwiera to mase mozliwosci
    ..

    >Trudno o statystyki w przypadku czegoś co oficjalnie jest nielegalne i
    >do czego raczej nie wolno się przyznawać nie chcąc kłopotów. ;)

    Ale ja o legalnych krotkofalarzach. Zyje to jeszcze czy nowych
    licencji brak ?

    >Generalnie IMO sytuacja może wyglądać jak w przypadku krótkofalarstwa.
    >Zainteresowanie wyraźnie spadło gdy upowszechnienie się Internetu
    >przejęło stronę hmm... Praktyczną.

    Widac istnieje w ludziach potrzeba komunikowania sie.
    Ale CB, internet, tanie telefony .. no i cos mi sie wydaje ze coraz
    mniej tych krotkofalarzy ..

    >Jak mówiłem - czytałem kiedyś jakąś instrukcję postępowania w przypadku
    >sytuacji kryzysowej (i ogólnie przygotowania się do takiego). Był tam
    >spis podstawowych artykułów jakie powinny znajdować się w domu na
    >wszelki wypadek - m.in. pewna ilość żywności o długim terminie
    >przydatności do spożycia, baterie, radyjko AM. ;)

    I to jest bardzo dobra rada .. tylko kto ma taki pakiet przygotowany ?
    :-)

    A ja z Wroclawia i wiem co to znaczy tydzien bez pradu, wody,
    komputera .. telefony stacjonarne za to dzialaly :-)

    >Jeśli sytuacja jest tam poważna, naprawdę kryzysowa - jak najbardziej.

    Do jednej wsi to zawsze mozna wyslac delegata z radiem :-)

    J.