  • Data: 2009-10-30 14:13:30
    Temat: Re: Mam Pentaxa K-x...
    Od: "Norbert" <x...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Przeczytalem co piszecie. Co jest jeszcze bardzo dziwne, w menu aparatu
    mozesz wybrac typ baterii AA, jest do wyboru AA litowe (jednorazowe), aku
    NiMh, AA alkaliczne (jednorazowe) lub AUTO, o dziwo gdy mam w srodku nimh,
    to gdy wybieram auto lub aa alkaliczne to mam np polowe mocy,gdy wybiore
    litowe lub nimh to aparat ledwo rusza, troche to dziwne bo przeciez nimh
    maja nizsze napiecie niz alkaliczne, wiec ustawiajac na baterie alkaliczne i
    wkladajac nimh aparat powinien ledwo ruszyc. Dziwne bardzo.W ostatecznosci
    zeby wydluzyc czas dzialania mam wybrane alkaliczne i jade na aku nimh.
    Ustawiajac prawidlowo w menu aparatu nimh juz aparatu nie odpale, musze
    wlozyc naladowane nimh, chwile jest full na ekranie, od razu wskakuje polowa
    aku. Tak to wyglada. Zajrze na forum pentaxa. Dzieki :) Z drugiej strony nie
    jest zle, bez ekranu to udalo mi sie 250 zdjec walnac i baterie dzialaly, z
    AF oczywiscie, wiecej na raz na razie nie focilem, zapelnilem tylko karte
    sd2gb, musze kupic tez jakas wieksza. Baterie litowe ktore byly w paczce
    (wygladaja jak zwykle AA, bardzo lekkie, jakas nowosc) zrobily kilkaset
    zdjec i nadal wskazuje aparat full, wiec mysle ze wad fabrycznyc nie ma.
    Pozdrawiam
    Norbert