  • Data: 2009-10-30 16:50:15
    Temat: Re: Mam Pentaxa K-x...
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nemo wrote:
    > W moim K200D akumulatorki akurat sprawdzają się _znakomicie_.
    > Akamulatorki Eneloop Sanyo i Infinium Panasonica działają doskonale.

    Moje doswiadczenia z Pentaksami sa mieszane. Akumulatory, ktore nie sa w
    stanie uruchomic K100D, po przelozeniu do starszego DL2 wystarczaja
    jeszcze na kilkaset zdjec. To znany problem, K100D ma cos nie tak z
    zarzadzaniem energia (zle skalibrowany miernik poziomu ladunku?)... moze
    K-x cierpi na podobna przypadlosc?

    k,