  • Data: 2009-10-30 13:58:14
    Temat: Re: Mam Pentaxa K-x...
    Od: "gebi" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "przem_s" napisał
    >Osobiście ci powiem, że akumulatorki R6 nie sprawdzają się w
    >lustrzankach. Możesz spróbować CRV3.
    Hmm, mam zupełnie odmiene zdanie. W dodatku odkąd są Infinium, Recyko i inne,
    nie trzeba się już bać, że po odłożeniu aparatu na dwa tygodnie czy nawet
    miesiące nie da się focić. Baterie CR-V3 są fajne bo mają wyższe napięcie i np.
    Pentaksy *ist DS/DL miały na nich szybszy AF, ale to raczej drogo wychodzi. Co
    do akumulatorków RCR-V3 (pewnie te miałeś na myśli) to mają niestety jeszcze
    wyższe napięcie i tu już ich używanie może być ryzykowne :-| Poza tym (może ja
    nie widziałem), ale dedykowane ładowarki do tych akumulatorków ładują po jednej
    sztuce, więc trzeba ładować komplet na dwa razy. Ładowarki na paluszki są bez
    problemu dostępne na cztery sztuki.