-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
om!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!2
09.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neos
trada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mały poślizg.
Date: Fri, 05 Feb 2010 22:25:22 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 20
Message-ID: <hki2gp$f4a$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <r...@4...com>
<hkck0p$7cs$1@mx1.internetia.pl>
<n...@4...com>
<hkf94v$b44$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: cby92.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265405273 15498 83.30.122.92 (5 Feb 2010
21:27:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Feb 2010 21:27:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hkf94v$b44$1@node1.news.atman.pl>
X-Original-Bytes: 2068
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252815
[ ukryj nagłówki ]Bartosz Zoltak pisze:
> Najprawdopodobniej nie chodzi dokładnie o to, że kontra była za mocna, ale o
> inny element wykonywania kontry... Właśnie taki tajemniczy, o którym wielu
> zapomina, niestety.
Ten tajemniczy element to IMO spóźniona reakcja samochodu.
"Leczenie objawowe" polegające po prostu na kontrowaniu tak głęboko jak
uciekł tył i tak długo aż tył nie zacznie wracać na miejsce za przodem
powoduje narastające oscylacje, które prędzej czy później skończą się
utratą panowania nad samochodem.
Sądzę że żadne słowo pisane nic tu nie pomoże - tą umiejętność można
nabyć po prostu to ćwicząc tak długo aż wejdzie w krew i cały ruch
zakoduje się w rękach i nogach tak, że nie będzie wymagał myślenia.
Skontrować trzeba po prostu mniej niż się wydaje i na krócej niż by się
miało ochotę. Nawet jeżeli tył przeleci znowu na drugą stronę, zrobi to
już mniej niż poprzednio.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.10 22:32 Tomasz Pyra
- 06.02.10 08:04 MarcinJM
- 06.02.10 13:46 Tomasz Pyra
- 06.02.10 14:22 MarcinJM
- 06.02.10 14:34 J.F.
- 06.02.10 14:54 Adam Płaszczyca
- 06.02.10 15:05 MarcinJM
- 06.02.10 15:12 J.F.
- 06.02.10 15:31 MarcinJM
- 06.02.10 15:45 J.F.
- 06.02.10 15:57 Tomasz Pyra
- 06.02.10 19:14 Krzysiek Kielczewski
- 06.02.10 19:29 MarcinJM
- 07.02.10 17:56 jerzu
- 07.02.10 19:10 Dman-666
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=