eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMały poślizg. › Re: Mały poślizg.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
    om!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!2
    09.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neos
    trada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mały poślizg.
    Date: Fri, 05 Feb 2010 22:25:22 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <hki2gp$f4a$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <r...@4...com>
    <hkck0p$7cs$1@mx1.internetia.pl>
    <n...@4...com>
    <hkf94v$b44$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: cby92.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265405273 15498 83.30.122.92 (5 Feb 2010
    21:27:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Feb 2010 21:27:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hkf94v$b44$1@node1.news.atman.pl>
    X-Original-Bytes: 2068
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252815
    [ ukryj nagłówki ]

    Bartosz Zoltak pisze:

    > Najprawdopodobniej nie chodzi dokładnie o to, że kontra była za mocna, ale o
    > inny element wykonywania kontry... Właśnie taki tajemniczy, o którym wielu
    > zapomina, niestety.

    Ten tajemniczy element to IMO spóźniona reakcja samochodu.

    "Leczenie objawowe" polegające po prostu na kontrowaniu tak głęboko jak
    uciekł tył i tak długo aż tył nie zacznie wracać na miejsce za przodem
    powoduje narastające oscylacje, które prędzej czy później skończą się
    utratą panowania nad samochodem.

    Sądzę że żadne słowo pisane nic tu nie pomoże - tą umiejętność można
    nabyć po prostu to ćwicząc tak długo aż wejdzie w krew i cały ruch
    zakoduje się w rękach i nogach tak, że nie będzie wymagał myślenia.

    Skontrować trzeba po prostu mniej niż się wydaje i na krócej niż by się
    miało ochotę. Nawet jeżeli tył przeleci znowu na drugą stronę, zrobi to
    już mniej niż poprzednio.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: