-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeds.phibee-telecom.n
et!aotearoa.belnet.be!news.belnet.be!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!ne
wsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: "Bartosz Zoltak" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mały poślizg.
Date: Thu, 4 Feb 2010 21:05:17 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 33
Message-ID: <hkf94v$b44$1@node1.news.atman.pl>
References: <r...@4...com>
<hkck0p$7cs$1@mx1.internetia.pl>
<n...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 194.54.17.82.static.telsat.wroc.pl
X-Trace: node1.news.atman.pl 1265313759 11396 194.54.17.82 (4 Feb 2010 20:02:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Feb 2010 20:02:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252519
[ ukryj nagłówki ]> tył poszedł w bok,
> kontra ale chyba zbyt mocna, autem obróciło w drugą stronę i bokiem
> poszedł do rowu na drugą stronę drogi.
Gratuluję przejechania aż 500 tys km do zmierzenia się z chyba najbardziej
tajemniczą zasadą wychodzenia z poślizgu nadsterownego. Mówię poważnie, że
gratulacje, bo jeśli wcześniej nie poznałeś jej, to znaczy, że przez 500 tys
km jeździłeś tak bezpiecznie, że nawet nie było takiej potrzeby.
Najprawdopodobniej nie chodzi dokładnie o to, że kontra była za mocna, ale o
inny element wykonywania kontry... Właśnie taki tajemniczy, o którym wielu
zapomina, niestety.
Zwykle jak ktoś "wymądrza" się na grupach dyskusyjnych, jak ja tu (piszę o
jakiejś zasadzie), jest często niesłusznie atakowany, dlatego może *ktoś z
grupowiczów* podpowie koledze, o jaką zasadę chodzić tu może?
Nie wiem, czy dokładnie to był kolegi błąd, ale z opisu można sądzić, że to
dość prawdopodobne - opis sytuacji jest modelowy dla tego błędu.
Może ten post pomoże choć jednej osobie wyjść z poślizgu nadsterownego...
W razie jakby ktoś chciał odpowiedzieć "nie gadaj głupot", najpierw
zapraszam na moją stronę samochodową :-)
www.vmpcrypt.pl/a_auto.php
pozdrawiam i życzę wszystkim bezpiecznej jazdy!
Bartek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.10 21:40 Przemek V
- 04.02.10 23:25 DoQ
- 05.02.10 01:20 Adam Wysocki
- 05.02.10 01:12 Adam Wysocki
- 05.02.10 07:51 MarcinJM
- 05.02.10 09:57 J.F.
- 05.02.10 09:59 Shrek
- 05.02.10 10:00 J.F.
- 05.02.10 10:55 MarcinJM
- 05.02.10 15:11 Bartosz Zoltak
- 05.02.10 15:08 Bartosz Zoltak
- 05.02.10 15:17 Bydlę
- 05.02.10 17:06 Mikolaj Rydzewski
- 05.02.10 17:36 V-Tec
- 05.02.10 17:47 V-Tec
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod