-
Data: 2010-02-05 07:51:07
Temat: Re: Mały poślizg.
Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Bartosz Zoltak pisze:
>> tył poszedł w bok,
>> kontra ale chyba zbyt mocna, autem obróciło w drugą stronę i bokiem
>> poszedł do rowu na drugą stronę drogi.
>
> Gratuluję przejechania aż 500 tys km do zmierzenia się z chyba najbardziej
> tajemniczą zasadą wychodzenia z poślizgu nadsterownego. Mówię poważnie, że
> gratulacje, bo jeśli wcześniej nie poznałeś jej, to znaczy, że przez 500 tys
> km jeździłeś tak bezpiecznie, że nawet nie było takiej potrzeby.
>
> Najprawdopodobniej nie chodzi dokładnie o to, że kontra była za mocna, ale o
> inny element wykonywania kontry... Właśnie taki tajemniczy, o którym wielu
> zapomina, niestety.
>
> Zwykle jak ktoś "wymądrza" się na grupach dyskusyjnych, jak ja tu (piszę o
> jakiejś zasadzie), jest często niesłusznie atakowany, dlatego może *ktoś z
> grupowiczów* podpowie koledze, o jaką zasadę chodzić tu może?
>
> Nie wiem, czy dokładnie to był kolegi błąd, ale z opisu można sądzić, że to
> dość prawdopodobne - opis sytuacji jest modelowy dla tego błędu.
>
> Może ten post pomoże choć jednej osobie wyjść z poślizgu nadsterownego...
>
> W razie jakby ktoś chciał odpowiedzieć "nie gadaj głupot", najpierw
> zapraszam na moją stronę samochodową :-)
>
> www.vmpcrypt.pl/a_auto.php
Akurat kontrowanie na bardzo sliskim jest chyba najtrudniejszym manewrem
i nawet sportowcom zdarza sie popelnic blad.
Problem jest w tym, ze auto praktycznie nie reaguje na kontre, wiec
kierowca podswiadomie ja poglebia. Wystarczy wtedy zlapac nieco
przyczepnosci i mamy zwiedzanie pobocza.
Mi trenowanie poslizgow na bardzo sliskim blotku zajelo ok. pol roku.
Zasada jest prosta: kola w kierunku jazdy i czekac, zadnych gwaltownych
ruchow. A bywalo tak, ze tyl sejacza na prostej probowal wyprzedzic
przod. No i oczywiscie przestalem sie emocjonowac takim stanem rzeczy
wiedzac, ze predzej czy pozniej auto samo sie ustawi prosto.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.10 09:57 J.F.
- 05.02.10 09:59 Shrek
- 05.02.10 10:00 J.F.
- 05.02.10 10:55 MarcinJM
- 05.02.10 15:11 Bartosz Zoltak
- 05.02.10 15:08 Bartosz Zoltak
- 05.02.10 15:17 Bydlę
- 05.02.10 17:06 Mikolaj Rydzewski
- 05.02.10 17:36 V-Tec
- 05.02.10 17:47 V-Tec
- 05.02.10 18:02 V-Tec
- 05.02.10 17:58 Robert Rędziak
- 05.02.10 18:07 V-Tec
- 05.02.10 19:26 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 05.02.10 19:27 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty