-
Data: 2010-02-05 07:51:07
Temat: Re: Mały poślizg.
Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Bartosz Zoltak pisze:
>> tył poszedł w bok,
>> kontra ale chyba zbyt mocna, autem obróciło w drugą stronę i bokiem
>> poszedł do rowu na drugą stronę drogi.
>
> Gratuluję przejechania aż 500 tys km do zmierzenia się z chyba najbardziej
> tajemniczą zasadą wychodzenia z poślizgu nadsterownego. Mówię poważnie, że
> gratulacje, bo jeśli wcześniej nie poznałeś jej, to znaczy, że przez 500 tys
> km jeździłeś tak bezpiecznie, że nawet nie było takiej potrzeby.
>
> Najprawdopodobniej nie chodzi dokładnie o to, że kontra była za mocna, ale o
> inny element wykonywania kontry... Właśnie taki tajemniczy, o którym wielu
> zapomina, niestety.
>
> Zwykle jak ktoś "wymądrza" się na grupach dyskusyjnych, jak ja tu (piszę o
> jakiejś zasadzie), jest często niesłusznie atakowany, dlatego może *ktoś z
> grupowiczów* podpowie koledze, o jaką zasadę chodzić tu może?
>
> Nie wiem, czy dokładnie to był kolegi błąd, ale z opisu można sądzić, że to
> dość prawdopodobne - opis sytuacji jest modelowy dla tego błędu.
>
> Może ten post pomoże choć jednej osobie wyjść z poślizgu nadsterownego...
>
> W razie jakby ktoś chciał odpowiedzieć "nie gadaj głupot", najpierw
> zapraszam na moją stronę samochodową :-)
>
> www.vmpcrypt.pl/a_auto.php
Akurat kontrowanie na bardzo sliskim jest chyba najtrudniejszym manewrem
i nawet sportowcom zdarza sie popelnic blad.
Problem jest w tym, ze auto praktycznie nie reaguje na kontre, wiec
kierowca podswiadomie ja poglebia. Wystarczy wtedy zlapac nieco
przyczepnosci i mamy zwiedzanie pobocza.
Mi trenowanie poslizgow na bardzo sliskim blotku zajelo ok. pol roku.
Zasada jest prosta: kola w kierunku jazdy i czekac, zadnych gwaltownych
ruchow. A bywalo tak, ze tyl sejacza na prostej probowal wyprzedzic
przod. No i oczywiscie przestalem sie emocjonowac takim stanem rzeczy
wiedzac, ze predzej czy pozniej auto samo sie ustawi prosto.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.10 09:57 J.F.
- 05.02.10 09:59 Shrek
- 05.02.10 10:00 J.F.
- 05.02.10 10:55 MarcinJM
- 05.02.10 15:11 Bartosz Zoltak
- 05.02.10 15:08 Bartosz Zoltak
- 05.02.10 15:17 Bydlę
- 05.02.10 17:06 Mikolaj Rydzewski
- 05.02.10 17:36 V-Tec
- 05.02.10 17:47 V-Tec
- 05.02.10 18:02 V-Tec
- 05.02.10 17:58 Robert Rędziak
- 05.02.10 18:07 V-Tec
- 05.02.10 19:26 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 05.02.10 19:27 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=