-
Data: 2010-02-05 07:51:07
Temat: Re: Mały poślizg.
Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Bartosz Zoltak pisze:
>> tył poszedł w bok,
>> kontra ale chyba zbyt mocna, autem obróciło w drugą stronę i bokiem
>> poszedł do rowu na drugą stronę drogi.
>
> Gratuluję przejechania aż 500 tys km do zmierzenia się z chyba najbardziej
> tajemniczą zasadą wychodzenia z poślizgu nadsterownego. Mówię poważnie, że
> gratulacje, bo jeśli wcześniej nie poznałeś jej, to znaczy, że przez 500 tys
> km jeździłeś tak bezpiecznie, że nawet nie było takiej potrzeby.
>
> Najprawdopodobniej nie chodzi dokładnie o to, że kontra była za mocna, ale o
> inny element wykonywania kontry... Właśnie taki tajemniczy, o którym wielu
> zapomina, niestety.
>
> Zwykle jak ktoś "wymądrza" się na grupach dyskusyjnych, jak ja tu (piszę o
> jakiejś zasadzie), jest często niesłusznie atakowany, dlatego może *ktoś z
> grupowiczów* podpowie koledze, o jaką zasadę chodzić tu może?
>
> Nie wiem, czy dokładnie to był kolegi błąd, ale z opisu można sądzić, że to
> dość prawdopodobne - opis sytuacji jest modelowy dla tego błędu.
>
> Może ten post pomoże choć jednej osobie wyjść z poślizgu nadsterownego...
>
> W razie jakby ktoś chciał odpowiedzieć "nie gadaj głupot", najpierw
> zapraszam na moją stronę samochodową :-)
>
> www.vmpcrypt.pl/a_auto.php
Akurat kontrowanie na bardzo sliskim jest chyba najtrudniejszym manewrem
i nawet sportowcom zdarza sie popelnic blad.
Problem jest w tym, ze auto praktycznie nie reaguje na kontre, wiec
kierowca podswiadomie ja poglebia. Wystarczy wtedy zlapac nieco
przyczepnosci i mamy zwiedzanie pobocza.
Mi trenowanie poslizgow na bardzo sliskim blotku zajelo ok. pol roku.
Zasada jest prosta: kola w kierunku jazdy i czekac, zadnych gwaltownych
ruchow. A bywalo tak, ze tyl sejacza na prostej probowal wyprzedzic
przod. No i oczywiscie przestalem sie emocjonowac takim stanem rzeczy
wiedzac, ze predzej czy pozniej auto samo sie ustawi prosto.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.10 09:57 J.F.
- 05.02.10 09:59 Shrek
- 05.02.10 10:00 J.F.
- 05.02.10 10:55 MarcinJM
- 05.02.10 15:11 Bartosz Zoltak
- 05.02.10 15:08 Bartosz Zoltak
- 05.02.10 15:17 Bydlę
- 05.02.10 17:06 Mikolaj Rydzewski
- 05.02.10 17:36 V-Tec
- 05.02.10 17:47 V-Tec
- 05.02.10 18:02 V-Tec
- 05.02.10 17:58 Robert Rędziak
- 05.02.10 18:07 V-Tec
- 05.02.10 19:26 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 05.02.10 19:27 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=