  • Data: 2010-02-04 21:05:17
    Temat: Re: Mały poślizg.
    Od: "Bartosz Zoltak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tył poszedł w bok,
    > kontra ale chyba zbyt mocna, autem obróciło w drugą stronę i bokiem
    > poszedł do rowu na drugą stronę drogi.

    Gratuluję przejechania aż 500 tys km do zmierzenia się z chyba najbardziej
    tajemniczą zasadą wychodzenia z poślizgu nadsterownego. Mówię poważnie, że
    gratulacje, bo jeśli wcześniej nie poznałeś jej, to znaczy, że przez 500 tys
    km jeździłeś tak bezpiecznie, że nawet nie było takiej potrzeby.

    Najprawdopodobniej nie chodzi dokładnie o to, że kontra była za mocna, ale o
    inny element wykonywania kontry... Właśnie taki tajemniczy, o którym wielu
    zapomina, niestety.

    Zwykle jak ktoś "wymądrza" się na grupach dyskusyjnych, jak ja tu (piszę o
    jakiejś zasadzie), jest często niesłusznie atakowany, dlatego może *ktoś z
    grupowiczów* podpowie koledze, o jaką zasadę chodzić tu może?

    Nie wiem, czy dokładnie to był kolegi błąd, ale z opisu można sądzić, że to
    dość prawdopodobne - opis sytuacji jest modelowy dla tego błędu.

    Może ten post pomoże choć jednej osobie wyjść z poślizgu nadsterownego...

    W razie jakby ktoś chciał odpowiedzieć "nie gadaj głupot", najpierw
    zapraszam na moją stronę samochodową :-)

    www.vmpcrypt.pl/a_auto.php

    pozdrawiam i życzę wszystkim bezpiecznej jazdy!
    Bartek