    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Maly monitorek VGA
    <os2tce$re8$2@node1.news.atman.pl>
    <59e5d73a$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <os5iqv$hdv$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <os5ksm$jbm$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <os5pco$nml$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 17 Oct 2017 22:58:51 +0200

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Czy wobec tego ja mógłbym opisać strategię otwierania drzwi do pawlacza
    > jako dygresję co robię jak nie wiem co robić? Tak tylko po to aby
    > podtrzymać dyskusję na prawidlowym poziomie absurdu.

    Jasne, że tak! Czym innym było opisanie pomysłu, by podłączać na stałe
    monitor do routera i wciąż grzebać przy jego pomocy a to w biosie, a to
    w kernelu? Nikt przecież za to nie zganił. Wręcz przeciwnie, czytanie
    o tym rozrywką jest przednią. Pochwalić autora trzeba.

    > Ja rozmumiem że to przytyki są z tym "ja nie potrafię zrobić". Ale dość
    > żałosne. Odpuść sobie. Od tego jest advocacy żeby nurkować w mule.

    Gdzie tam od razu przytyki! Gdybym *ja* miał do domowego routera jako
    jedymą dostępną technologię coś, co robi oops co chwilę, to bym sobie
    po prostu odpuścił. Co innego sprzęt do zarabiania pieniędzy, tu może
    być inaczej. Czasem warto posadzić operatora, by wciąż tego pilnował.
    To może się opłacać.

    --
    Jarek