  • Data: 2017-10-18 09:01:25
    Temat: Re: Maly monitorek VGA - takie małe podsumowanie
    Od: Luke <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja naprawde wiem po co mi tam pecet i dokładnie wiem jaki. Nie
    > potrzebuje porad jak działa fsck, czy mozna użyć PI, jak zrobić
    > redundancję na dyskach

    Ze swej strony zaproponowałem panel TFT do raspberry za 100 zł, plus
    koszt przejściówki HDMI około 30 zł. Jest to konkretne i chyba najtańsze
    albo jedno z tańszych rozwiązanie. Więc wybacz mi proszę wszelkie inne
    oftopiczne rozważania, które rozpocząłem w dobrej intencji - czasem
    nieco inne rozwiązania wydają się lepsze.

    Natomiast jeśli bezwentylatorowy atom zajmuje się transkodowaniem video,
    to zwróciłbym jeszcze uwagę na jego chłodzenie - może to być przyczyną
    połowy zwisów.

    Pozdrowienia
    L.