  • Data: 2011-12-23 16:07:37
    Temat: Re: Malowanie schematów - zupełnie luźny temat
    Od: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbych <a...@o...pl> napisał(a):

    > Czytam od początku i widzę, że jedyny problem to obsługa czytnika PDF i
    > twoja "oryginalna" interpunkcja.

    Z obsługą czytnika PDF nie mam problemu. Co się zaś tyczy interpunkcji , to
    istotnie , 'orłem' w tym zakresie nie jestem , ale to chyba nijak się ma do
    bieżącego tematu. Nie mniej jednak , za cholerę nie dostrzegam związku z tym
    co napisałeś w w/w poście , a metodologią malowania schematów. Ot , jak
    napisałem w tytule "luźny temat" , ale nie oznacza to aby w ramach tego tematu
    gadać np. o pogodzie. Logiczne ??

    MH