  • 11. Data: 2010-10-18 09:11:10
    Temat: Re: Małopolski Piknik Lotniczy 2010 - zdjęcia
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 16 Paź, 03:20, nb <n...@n...net> wrote:

    > Różne proporcje akurat mi nie przeszkadzają, ale naprawdę mocno
    > wkurzająca jest animacja, wyskakiwanie, wyrastanie zdjęć.
    > Rozmaitość formatu jedynie wzmacnia efekt wkurzający.
    > Również wkurzające jest polowanie na przyciski nawigacyjne
    > (zazwyczaj "następne", "poprzednie" i menu).
    >
    > Można znaleźć przykłady stron, gdzie ta rozmaitość zupełnie
    > nie wkurza, jest niemal niezauważalna. Żadnych wodotrysków,
    > przyciski nawigacyjne sztywno w jednym położeniu, choćby tutaj:
    >  http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/65/1.htm
    >
    > --
    > nb

    Moze nie jest to zbyt intuicyjne, ale wystarczy kliknac prawa/lewa
    polowe zdjecia, aby przejsc do nastepnego/poprzedniego...

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 12. Data: 2010-10-18 09:13:10
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 18 Paź, 10:39, Grzegorz Góra <g...@p...fr> wrote:

    > Kiedyś postępowałem podobnie tj. +/- wiedziałem do jakiego formatu
    > przytnę zdjęcie i wydawało mi się, że tak będzie dobrze. Z czasem się to
    > zmieniło, ba! zaczęło denerwować i uwierać, zwłaszcza przy oglądaniu
    > serii w której mieszałem różne formaty - w sposób naturalny (bo to mi
    > oferował aparat) zdecydowałem się na jeden (2:3). I jeśli teraz
    > przycinam kadry, to tylko dlatego, że zabrakło mi mm w zoomie ;)
> [...]

    Az tak radykalnie ograniczyc formatu nie dam rady - za bardzo podobaja
    mi sie formaty "panoramiczne", ale postaram sie trzymac w ryzach swoje
    zapedy do cropowania. Pewnie ogranicze sie do kilku formatow (np. 2:3,
    16:9, 2,39:1). To juz bedzie jakis postep :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 13. Data: 2010-10-19 18:44:50
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    No dobra,
    przygotowałem nową wersję - wszystkie zdjęcia mają ten sam rozmiar i
    proporcje:

    http://www.tomaszworek.com/gallery-mpl2010.html

    Czy jest lepiej...? Ja - przyznaję się bez bicia - nie widzę za bardzo
    zmiany na plus, na ale ja się nie znam :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 14. Data: 2010-10-19 21:39:46
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    >Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    >Czy jest lepiej...? Ja - przyznaję się bez bicia - nie widzę za bardzo
    >zmiany na plus, na ale ja się nie znam :)

    Mnie się bardziej podoba. Choć oko mam "wypaczone" i ten format jakoś mi nie teges...

    Wolę zdecydowanie 3:2, ale ja się nie znam ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 15. Data: 2010-10-24 21:04:57
    Od: forte <f...@j...com>

    W dniu 2010-10-13 14:53, Tomasz Worek pisze:
    > Cześć Wszystkim!

    > Program był prawie taki sam jak rok wcześniej, więc zdjęcia wyszły
    > podobne.... ale jednak trochę inne (chyba). Zapraszam do -
    > niekoniecznie konstruktywnej - krytyki :)
    >
    > Pozdrawiam, Tomasz
    mógłbys napisać , gdzie był ten piknik i kiedy??
    chęwtnie bym sie wybrał za rok, jak czas pozwoli

  • 16. Data: 2010-10-24 21:47:31
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    http://www.pikniklotniczy.krakow.pl/