eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMałe auto o podwyższony prześwicie (Suzuki Vitara czy coś innego?) › Re: Małe auto o podwyższony prześwicie (Suzuki Vitara czy coś innego?)
  • Data: 2010-01-19 14:59:27
    Temat: Re: Małe auto o podwyższony prześwicie (Suzuki Vitara czy coś innego?)
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damian / EXCAR Group pisze:
    > Rozrzad jest na lancuchu.
    a orientujesz się jaki jest koszt kompletnego rozrządu? Wiadomo
    łańcuch także może się domagać wymiany, o czym przekonałem się na
    przykładzie silnika 1.3 multijet.

    > Trzeba uwazac na sprzeglo - dosc szybko pada ale czesci nie sa drogie.

    mniej więcej jaki koszt i czy wymiana jest upierdliwa (bo wszystko robie
    sam)
    > Spalanie benzyny to od 6l w gore.

    Całkiem znośnie, LPG pewnie od 8l wyjdzie.

    > Na trasie zalecana maksymalna predkosc to 100-120 km. Potem juz jest
    > w tym autko troche glosno i dziwnie.

    no trudno się mówi :)

    > U mnie w firmie lata takie cudo i jest bez problemow. Robi minimum 100 km
    > dziennie
    > po miescie i zadnych defektow.

    coraz bardziej czuje się przekonany do tego auta.

    Orientuje się może jakiej wersji montowali komputer pokładowy i
    sterowania radia z kierownicy? Czy w ogóle były takie wypasy :)?
    Jak wygląda kwestia korozji?

    --
    krzysiek82