eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMałe auto o podwyższony prześwicie (Suzuki Vitara czy coś innego?) › Re: Małe auto o podwyższony prześwicie (Suzuki Vitara czy coś innego?)
  • Data: 2010-01-21 17:30:23
    Temat: Re: Małe auto o podwyższony prześwicie (Suzuki Vitara czy coś innego?)
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra pisze:

    > Może ci to poszerzy zakres poszukiwań, ale do wielu aut dostępne są też
    > rozmaite mody (również firmowe) zawieszenia do jego podnoszenia -
    > zazwyczaj się to nazywa "wyposażenie na trudne warunki".
    >
    > Ewentualnie nawet zwykłe gumy wkładane między zwoje sprężyn (można je
    > włożyć np. przy okazji wymiany opon).
    >
    > To zimą daje bardzo dużo - takie podniesienie o 2-3cm samochodu
    > znakomicie poprawia dzielność podczas jazdy przez śniegi.

    Mi sie C5 podnosi wiecej niz 2-3 cm a i tak ganialem dookola auta ze
    szpadlem pare razy :-)

    Te gumy miedzy zwoje czy nawet pod kielich ?
    Po co komu doradzac rzezbe jak ma dobry pomysl z ta Vitara.

    Vitara 3d czy nawet 5d jest w sam raz dla kobiety - wysoko sie siedzi,
    duza nie jest, skrenta, wszystko widac. A na te sniegi i boczne ulice -
    rewelacja. Moja zona ma GV 5D i nie wozi lopaty.
    Wsiada, wlacza 4x4 i jedzie :-)
    Jest jeden, bardzo wazny warunek - Vitara musi byc z wajcha 4x4 (nie
    wiem czy byly inne, ale juz Grand Vitary w USA bywaly tylko RWD i jest
    ich troche w Polsce).

    Na RWD Vitara na zasniezonej ulicy jest koszmarna w prowadzeniu, po
    wlaczeniu 4x4 robi sie z niej inne auto.

    Za 12 tysi zwykla Vitare 3d 1.6 - wydaje mi sie ze da rade kupic.
    Demon to nie bedzie, ale da rade.
    Uwazaj tylko na wersje 5d z 1.6 - to nie jest silnik na 1,5 tony auta.
    Moze dla kobiety bez znaczenia, ale uwierz ze czasem tez bedziesz
    chcial nia pojezdzic :-)

    Swego czasu na allegro bylo sporo czesci do Vitary z rozebranych
    anglikow. Duza podaz - sensowne ceny.

    KJ