  • 21. Data: 2010-07-09 07:50:10
    Temat: Re: Mała drukarka atramentowa
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Tak, wytrzyma, ale jest problem. Podczas drukowania na małej szerokości
    > toner spoza powierzchni
    > wydruku przesypuje się i wysypuje do wnętrza drukarki. Przerobiłem to, po
    > wydruku ok. 200-300 recept

    Zgadza się - trzeba zmienić tylko orientację papieru z poziomej na pionową -
    dokładnie jest taki rozmiar recept, by wyszłu 3 sztuki z papieru A4. Taka
    normalizacja :-)
    Skoro masz już taką drukarkę - to trzeba tylko sprawdzić czy program
    umożliwia wydruk "w poziomie" oraz zaznaczenie odpowiedniego rozmiaru
    papieru i sprawa załatwiona bezkosztowo. :-)

    Pozdr. Hals.

  • 22. Data: 2010-07-09 07:51:56
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Zgadza się - trzeba zmienić tylko orientację papieru z poziomej na
    > pionową -

    Errata: powinno być z pionowej na poziomą :-)

    Pozdr. Hals.

  • 23. Data: 2010-07-09 10:52:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie 10k stron A4, tylko 10k druczków, na których trzeba
    > wydrukować
    > pewnie 3-4 linijki tekstu. IMHO najwłaściwszą technologią do tego
    > celu
    > byłaby igła...

    Kody paskowe wychodza dobrze na laserze i termotransferze.
    Z igly i atramentu sa kiepskie.

    Osobna sprawa jest kwestia oprogramowania ich - nie jest to takie
    proste i ma wplyw na jakosc ..

    J.

  • 24. Data: 2010-07-09 10:55:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Możliwe rozwiązania:
    > - zakup drukarki specjalistycznej - drogo, ale otrzymamy
    > urządzenie
    > niezawodne i niemal niezniszczalne, będzie wygodne w obsłudze,
    > nie będzie
    > się nadawać do niczego innego

    A jak sie jednak okaze zawodne, to na serwis bedziemy dwa tygodnie
    czekac.

    > Przykład:
    > http://seiko-precision.pl/drukarki-iglowe/drukarka-i
    glowa-fb-380.html

    A inni lekarze nie beda narzekac na halas zza sciany ?

    > Nie wiem, jak teraz jest - czy recepty trzeba drukować na
    > gotowych drukach,
    > czy można je drukować samemu na zwykłym papierze? Bo może miałby
    > sens
    > wydruk na wstędze (jak paragon?) W takim przypadku intensywnie
    > polecam
    > urządzenia firmy Zebra.

    Termotransfer ? To jest chyba drogie w uzytkowaniu.
    I nietypowe w oprogramowaniu.

    J.

  • 25. Data: 2010-07-09 10:56:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hals" <u...@v...pl> napisał
    > Z doświadczenia - potwierdzam.
    > Skończy się na drukarce igłowej. Raczej dedykowanej, ewentualnie
    > coś z nietypowym torem prowadzenia papieru (z uwagi na format) -
    > tak jak w bankach.

    Z doswiadczenia pacjenta to powiem ze moja przychodnia skonczyla na
    laserach.

    J.

  • 26. Data: 2010-07-09 11:17:49
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-07-09, o godz. 12:52:02
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kody paskowe wychodza dobrze na laserze i termotransferze.
    > Z igly i atramentu sa kiepskie.

    Potwierdzam choć w przypadku atramentu zależy to mocno od jakości
    papieru i jakości głowicy drukującej.

    Gdyby nie to że drukarka ma być małą to pleciłbym jakąś drukarkę
    wyposazoną w podajnik do drukowania kopert - one są zwykle dość
    niewybredne jeśli chodzi o papier i odatkow zwykle można ustawić
    szerokość ręcznego podajnika ppaieru. Tylko trzeba wybrac model
    którypozwala na włożenie do podajnika pliku do wydruku a nei do
    ręcznego podawania po jednej sztuce. Ja np. używma do seryjnego
    drukowania kopert dość starej HP LaserJest 2100. Otwieram podajnik
    ręczny, wrzucam kilkadziesiąt kopert (wąskie i długie) i drukuję. Tylko
    że to nie będzie małe roziązanie.

    Zdrówko

  • 27. Data: 2010-07-09 16:18:00
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Z doswiadczenia pacjenta to powiem ze moja przychodnia skonczyla na
    > laserach.

    Faktury w przychodni? Owszem. Ale chyba nie w tak dużych ilościach?
    :-)

    Bo książeczki RUM drukowane są nadal na igłówkach.
    Hals.

  • 28. Data: 2010-07-10 11:31:11
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > ale ksiażeczkę masz, to sobie zobacz/pomacaj
    jaka ksiazeczke? zwykla przecietna ksiazke 60g?

    > Ty faktycznie nie czesto bywasz w aptece ;-)
    > Tam nie ma dnia, a nawet godziny, bez klienta (czytaj bez drukowania),
    > więc o zasychaniu nie ma mowy.

    tak, od stania tez sie moze zapchac. ale od zbyt intensywnego uzywania
    takze.Zaczyna sie zbierac zgestnialy tusz kolo dysz i zaczynaja sie jazdy z
    kropelkami nie trafiajacymi w miejce lub tez trafiajacymi w zaschline i ja
    tylko powiekszajaca

  • 29. Data: 2010-07-10 11:37:37
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    sprawdz z inna drukarka, masz bubel.

    jak drukujesz kartkę ktora ma miec nadruk na 1/3 powierzchni to zadnego
    zbednego tonera nie ma prawa byc. nic nie ma prawa sie przesypywac.
    nadmiar tonera z tej 1/3 normalnie zadrukowywanej idzie do waste-tanka (taki
    specjalny zbiornik na toner raz wykorzystany).

    nie ma prawa byc tonera przy zadruku pustej kartki, lub pustej przestrzeni
    na karce. koniec kropka. bierz laserowke ZWLASZCZA ze chcesz bawic sie w
    kody kreskowe. Na atramencie nie bedziesz mial takiej ostrosci jak na
    laserze a to dosc istotne czy kk.

    sir

  • 30. Data: 2010-07-15 12:14:01
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Doradźcie przy zakupie małej drukarki atramentowej.
    > Drukowane będą na niej recepty (szer. 11 cm, dł. 21 cm)., czyli wydruk na
    > małej szerokości
    > Wymagania :
    > - nieduża
    > - tanie tusze ( ilość wydruków ok. 10 000/miesiąc)

    Coś cienko przędzie,
    apteka,?!
    Cienko przędzie

    No dobra nie moja sprawa.