    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mała drukarka atramentowa
    Date: Fri, 9 Jul 2010 13:17:49 +0200

    Dnia 2010-07-09, o godz. 12:52:02
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kody paskowe wychodza dobrze na laserze i termotransferze.
    > Z igly i atramentu sa kiepskie.

    Potwierdzam choć w przypadku atramentu zależy to mocno od jakości
    papieru i jakości głowicy drukującej.

    Gdyby nie to że drukarka ma być małą to pleciłbym jakąś drukarkę
    wyposazoną w podajnik do drukowania kopert - one są zwykle dość
    niewybredne jeśli chodzi o papier i odatkow zwykle można ustawić
    szerokość ręcznego podajnika ppaieru. Tylko trzeba wybrac model
    którypozwala na włożenie do podajnika pliku do wydruku a nei do
    ręcznego podawania po jednej sztuce. Ja np. używma do seryjnego
    drukowania kopert dość starej HP LaserJest 2100. Otwieram podajnik
    ręczny, wrzucam kilkadziesiąt kopert (wąskie i długie) i drukuję. Tylko
    że to nie będzie małe roziązanie.

    Zdrówko