  • 1. Data: 2010-07-06 11:23:33
    Temat: Problem z napędem - przerwana instalacja - dysk nie został znaleziony
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam,
    Odkąd zmieniłem kompa mam ciągle taki sam problem.
    Wkładam płytę CD czy DVD do napędu, słychać jak płyta startuje, program
    instalacyjny również się uruchamia, ale po chwili wywala komunikat, żeby
    włożyć płytę do napędu. Płyta główna Asus P5K-E WiFi, napędy dwa różne
    testowałem, jeden na ide drugi na sata (LG). W obu przypadkach to samo.
    Nie wiem czy to wina płyty głównej, napędów, sterownika czy czort wie
    czego jeszcze. Już raz udało mi się to naprawić, ale znowu jest to samo,
    a nie pamiętam jak to wtedy zrobiłem. Chyba coś mieszałem ze
    sterownikami. Fakt, że potem nagrywarka nie pokazywała mi x48 nagrywania
    cd tylko chyba x24. Sterowników do napędu jako takich nie ma na
    stronach, system win xp.
    Jakieś pomysły? Testowałem na płytach oryginalnych i na kopiach również.
    Co ciekawe podczas próby instalacji z wirtualnego napędu na dysku jest
    to samo.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-07-06 11:54:57
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-06 13:23, G.K. pisze:
> [...]
    > Wkładam płytę CD czy DVD do napędu, słychać jak płyta startuje, program
    > instalacyjny również się uruchamia, ale po chwili wywala komunikat, żeby

    a co instalujesz ? system ?

  • 3. Data: 2010-07-07 11:35:49
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    ApanasBudriszko pisze: