  • 1. Data: 2010-07-06 11:39:35
    Temat: Plyta P41-ES3G - problem z dziekiem od frontu
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

    Jak w temacie - nie mam dzwieku na przednim panelu. Podejrzewalem
    gniazda, ale to nie ich wina. Pod Linuxem i OSX 10.6 dzwiek jest, ale
    pod Windows (XP, Vista, 7 32/64) brak - manager Realtek HD Audio nic nie
    wykrywa.
    Oczywiscie wgrane sa drivery z plyty producenta. Zrobilem upgrade BIOS
    plyty - tez nie pomoglo.
    Jakies rady?

  • 2. Data: 2010-07-06 14:15:11
    Temat: Re: Plyta P41-ES3G - problem z dziekiem od frontu
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-06 13:39, bogdan2312 pisze:
> [...]
    > wykrywa.
    > Oczywiscie wgrane sa drivery z plyty producenta. Zrobilem upgrade BIOS

    rozwiązanie dla XP(może dla Vista i 7 tez działa) :
    klikasz na ikonkę dźwięku gigabyte w tray'u
    w którejś zakładce z kolei zaznaczasz wyłączenie wykrywania panelu
    przedniego
    i hula

  • 3. Data: 2010-07-06 15:46:00
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

    W dniu 2010-07-06 16:15, daxus pisze:
> [...]
    > klikasz na ikonkę dźwięku gigabyte w tray'u
    > w którejś zakładce z kolei zaznaczasz wyłączenie wykrywania panelu

    Dziekuje pieknie. :)
    Dziala.

  • 4. Data: 2010-07-06 17:07:00
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

> [...]

    > klikasz na ikonkę dźwięku gigabyte w tray'u
    > w którejś zakładce z kolei zaznaczasz wyłączenie wykrywania panelu

    Uciecha troche za wczesna. :)
    Teraz dzialaja mi rownolegle glosniki podlaczone od tylu i sluchawki od
    przodu. Nie da sie tego rozdzielic.

    Pytanie dodatkowe. Dlaczego wszystkie Windows nie wykrywaja prawidlowo
    tej karty dzwiekowej?
    Lub inaczej - dlaczego nie ma prawidlowych driverow?
    Przeciez to standard Realteka?

  • 5. Data: 2010-07-06 19:24:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "bogdan2312" <b...@A...pl> napisał w wiadomości grup
    > Pytanie dodatkowe. Dlaczego wszystkie Windows nie wykrywaja prawidlowo tej
    > karty dzwiekowej?
    > Lub inaczej - dlaczego nie ma prawidlowych driverow?
    > Przeciez to standard Realteka?

    Dlaczego obwiniasz od razu windowsa? Pomyślałeś, że winny jest realtek, który
    nie potrafi napisać sterów?

  • 6. Data: 2010-07-06 19:24:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

  • 7. Data: 2010-07-07 06:32:58
    Od: "Sailor" <s...@s...pl>

    > Dlaczego obwiniasz od razu windowsa? Pomyślałeś, że winny jest realtek,
    > który nie potrafi napisać sterów?
    Hmmm - moze masz troche racji, ale jak pisalem Linux i OSX dzialaja
    prawidlowo "od kopa", choc ten ostatni powinien sie mocno buntowac bo plyta
    nie jest do niego przeznaczona.
    Tak czy siak musze pracowac pod Win 7 i na kogos trzeba sie wydrzec. :))
    Prawde mowiac o sterowniki powinni zadbac producenci plyt, ale ci maja to
    zwykle w nosie i dolaczaja je lekko modyfikowane, a nie tworzone od nowa.
    Reasumujac - dalej szukam prawidlowego rozwiazania. :)