  • Data: 2015-11-12 13:58:22
    Temat: Re: "Magnetyczne wtyczki"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Thu, 12 Nov 2015 03:27:53 +0100, sundayman

    >Ale co konkretnie się nie podoba, patenty właśnie są na wynalazki.
    >Ten przypadek akurat w pełni zasługuje na patent.

    No, czy "magnetyczna wtyczka" taka innowacyjna, ze zasluguje, to by
    sie mozna spierac.

    Ale najpierw trzeba poczytac "claims", bo moze sie okazac, ze
    opatentowano cos calkiem innego - np konkretna konstrukcje takiego
    zlacza.
    Czytam jednak 1 ... chyba dosc ogolnie.
    A jednak musi byc tam cos nowego w stosunku do

    https://www.google.com/patents/US3363214
    oraz wymienionych w nich patentow przywolujacych.

    Tak siegam pamiecia ... nie bylo jakis klockow elektronicznych, w
    ktorych kontakty boczne utrzymywaly sie dzieki magnesom ?

    Osobiscie nie mialem .. . Wojciechowski moze o nich pisal ?

    J.