    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Thu, 18 Apr 2013 21:47:08 +0200

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    news:kkpdnp$l04$1@mx1.internetia.pl...
    > Otóż muszę Cię zmartwić. Podstawowym elementem pamięci jest akurat element
    > pamiętający. Nie musi to być ani tranzystor, ani lampa. Może to być np
    > przekaźnik. Może też być kawałek ferrytu. Pewnie parę innych rozwiązań też
    > by się znalazło. I co Ty na to? Chcesz dalej?

    Chcesz mi o kubitach powiedzieć? Wal śmiało.

    > Mam wrażenie, że nie wiesz czym się powinien zajmować inżynier informatyk.
    > To, że przyzwyczailiśmy się do tego, że wszystkim, wcale nie
    > usprawiedliwia niewiedzy na ten temat. I co na to odpowiesz?

    Skoro chce walić bez podstaw, czyli nawet nie ustawi sobie z którego dysku
    odpalić, bo nie umie, to ja takiemu nie zaufam. Już nawet nie chcę, żeby mi
    umia wykazać znaczenie każdej śrubki. Ale do licha, naprawdę niech umie
    chociaż ustawić start systemu i ewentualnie zainstalować dzieciakowi
    "Łindołsa". Już dobra, niech nie dobiera kart graficznych. Ale odpalić
    powinien umieć sam.

    > To ja jeszcze raz zapytam: czy wiesz, jak działa tranzystor? Bo jeżeli

    Wiem, nie wiem, nie jestem zawodowcem. Mnie przystoi nie wiedzieć tego, czy
    owego, moge sobie doczytać, jeśli coś robię i gdzieś utknę, nie kombinuję,
    tylko czytam. Literatura jest nie po to, by ładnie na półce wyglądała, etc.,
    tylko, żeby jej używać. Gdybym był zawodowcem, była by to "lektura
    obowiazkowa".

    > Chcesz wymagać znajomości czegoś, co wiesz, twierdząc, że to podstawy, a

    Załóżmy, że nie wiem. Zwracam się z czymś, od kogo bym oczekiwał, że będzie
    mądrzejszy ode mnie. Skąd mogę wiedzieć, czy to co mówi, jest prawdziwe, czy
    to tylko dukanie osoby, która nie wiedząc, nadrabia miną i wymijającymi
    odpowiedziami? Czy wręcz, nie wprowadza mnie w błąd... Niestety, trafiłem na
    takich ancymonów, więc jestem niejako z natury, nieufny. I zdobyć moje
    zaufanie nie jest łatwo.

    > Ja też nie skomentuję. Wprawdzie mam pewne spostrzeżenia, ale publicznie
    > na pewno ich nie napiszę.

    Wiem jakie. Już padło to stwierdzenie. Nie obraziłem się.