    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <51702c72$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Thu, 18 Apr 2013 20:14:32 +0200

    Użytkownik "Anerys" napisał w wiadomości

    >Uczciwy mechanik zbada sprawę i naprawi to, co jest zwalone (objawy
    >już są). Jeśli np. tłucze pompa oleju, to dopóki się nie stłucze, to
    >auto pojeździ. Ale jak pierdnie, to olej papa, smarowania brak, tłoki
    >się poklinują, korbowody pourywają i poprzebijają blok... Wolę
    >zmienić pompę za 200, niż blok silnika za 2000.

    No tak, tylko ze tluc sie moze 50 tys km, a za 40 tys auto zezlomujesz
    :-)

    Tak czy inaczej - mowisz o dlagnozie - tlucze pompa oleju.
    A skad mechanik ma to wiedziec ? Cos tlucze.
    Moze pompa, moze panewka, moze zawor ...

    >Już wolałbym wydać i upewnić się, że jednak nic nie grozi, niż
    >przyjechać za tydzień na lawecie, bo jednak cośbyło i mi strzeliło z
    >korby. Taniej.

    Generalnie tak. Chyba ze ktos np w dalekie trasy nie jezdzi.

    >Mogę zaryzykować, ale nie zawsze mnie na to stać. W najgorszym razie
    >300 za szukanie i 200 za pompę, razem 500. Wciąż mniej niż 2000 za
    >blok silnika, kije, tłoki i takie tam z boku.

    No tak, tylko ze ja sugeruje ze po wydaniu wydaniu 200 za pompe i 300
    za wymiane okaze sie dalej cos tlucze.

    >Śmiejesz się z grypy, a to nie pestka. To poważna choroba, mogąca
    >skutkować śmiertelnymi powikłaniami. Zresztą, nie ma na nią
    >lekarstwa. I nie musi dawać wysokiej temperatury. Przechodziłem
    >conajmniej raz nie dociągając nawet 38. Zaniedbana grypa może bardzo
    >poważnie poskutkować.

    No to calkowicie powierdzasz sprawnosc systemu :-)
    Skoro nie ma na nia lekarstwa, to po co ci lekarz ?
    Dobrze rejestratorka radzi - lezec w cieple, pic herbate z sokiem i
    nie zawracac d* poki sie nie pogorszy :-)

    >To ma być źle?

    Dobrze. Ale niewydajnie. Nieoplacalnie :-)

    J.