  • Data: 2013-04-18 08:54:13
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-18 07:46, Zbych wrote:
    > W dniu 2013-04-17 17:33, Desoft pisze:
    >>

    > Ja wcale nie mówię, że nie warto znać praw fizyki, tylko to że wciskanie
    > ludziom, że znajomość ch-ki pentody jest potrzebna przeciętnemu
    > inżynierowi to anachronizm.

    Ujalbym to jeszcze inaczej. Uczenie detalistyczne na studiach o lampach
    to anachronizm. Jakies tam pojecie o lampach powinno sie miec, ale
    poswiecanie temu wiecej niz 30s na rozmowie kwalifikacyjnej swiadczy
    bardziej o pytajacym niz pytanym. Obecnie wszystko bazuje na
    tranzystorach - zminiaturyzowanych ale jednak - i jesli juz chcemy pytac
    o podstawy fizyczne to raczej wlasnie tranzystora.

    Pozdrawiam

    Marek