  • Data: 2013-04-18 02:01:24
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Apr 2013 20:23:03 +0200, Anerys napisał(a):

    > Jężynier powiadasz... a jak pójdę do lekarza, to na czym on się znać będzie?
    > :P Na obsłudze rentgena i EKG?

    Na obsludze to on sie nie zna - od tego jest technik.
    On sie zna na odczytywaniu zdjec i wykresow. Oczywiscie po
    specjalizacji

    > A jak dostanę sraczki, to co, wyśle mnie do
    > apteki po Stoperan, czy po Laremid?

    A masz jakies watpliwosci ? :-)

    > Jak tak, to po chu..dego woła mi lekarz,
    > sam pójdę do apteki i kupię co trzeba :P I przypuszczam, że lepiej na tym
    > wyjdę, bo jak nie pomoże, to dalej będę szukać pomocy i może wreszcie trafię
    > na kogoś, kto raczył uważać na wykładach...?

    A le to dopiero jak po stoperanie nie przejdzie.

    > Wolałbym wszakże, żeby tego pokroju taki architekt, jednak nie projektował,
    > ani tym bardziej nie budował, domu w którym mieszkam, czy mostu, po którym
    > jeżdżę...

    Tu sie moge mylic - ale architekt jest chyba u nas od projektu
    plastyczno-estetycznego, a od wytrzymalosci budowlaniec.
    I od budowy tez.

    Ale architekci tez p* robote rowno, byc moze nawet im "lepszy" tym
    bardziej. Bo oni chca zeby to pieknie wygladalo, a ja zeby sie dobrze
    mieszkalo ...

    J.