  • Data: 2012-06-21 12:43:12
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jun 2012 02:27:11 -0700 (PDT), Neo <d...@y...pl>
    wrote:

    >Jeżeli chodzi o rozbudowę, to chcę kupić coś czego się już praktycznie
    >nigdy nie będzie dało rozbudować. Jak się zużyje, dam jakiemuś
    >dziecku, żeby se grało w Królika Bystrzaka.

    No bo tak ja przynajmniej miałem, w trzech dotychczasowych laptopach
    wymieniałem tylko baterię, nie miałem potrzeby zmieniać czegokolwiek.
    Niefajne w makówce jest tylko to że oni zaczynają baterie wlepiać do
    lapków, także samodzielna wymiana może być problematyczna, a w
    serwisie to trochę kosztuje (czytaj - gorzej z zamiennikami). Choć
    skoro makówki deklarują po 7. godzin pracy to spadek do 1. godziny
    zajmie im o wiele więcej czasu niż przeciętnemu lapkowi. Także chyba w
    dłuższym okresie czasu wychodzi na to samo.
    --
    Grzegorz Krukowski