  • Data: 2012-06-21 12:54:55
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jun 2012 10:47:45 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >Ale to dotyczy konkretnego modelu i dystrybutora. Apple ma 12 miesięcy
    >na wszystkie produkty konsumenckie. Nie mówiąc już o tym że Apple
    >zastrzega że za diagnostykę sprzętu może żądać kasy. Polecam przejrzeć
    >ich warunki "ograniczonej gwarancji". Pozostaje gwarancja handlowa
    >sprzedawcy na 24 miesięce ale z tym te z są problemy. iSpot potrafi po
    >prostu odmówić przyjęcia sprzętu do naprawy co mi się zdarzyło.

    Nie no oczywiście że to tylko, i wyłącznie, efekt polityki
    firmy/dystrybutora. Z tym że jako osoba fizyczna tak na prawdę
    ,,pewność'' pozytywnego załatwienia sprawy masz do 6. miesięcy,
    powyżej jest to loteria. To szarlotkowe rozszerzenie gwarancji
    kosztuje chyba podobnie jak nowa bateria i OIMW również obejmuje jej
    wymianę, jakby co. W firmowym lapku HP, dwulatku, ostatnio padła mi
    bateria i lapek niby ma HP Extended Care Plan, ale on już baterii nie
    obejmował ;) także firma nową baterię kupowała.

    Tak więc niby rozszerzone gwarancje są metodą na wyciągnięcie
    dodatkowych pieniędzy, z drugiej rzecz strony czasami warto je
    przemyśleć i nie być do nich wrogo nastawionym.
    --
    Grzegorz Krukowski