  • Data: 2012-06-21 13:44:33
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-06-21, o godz. 12:54:55
    Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> napisał(a):

    > Nie no oczywiście że to tylko, i wyłącznie, efekt polityki
    > firmy/dystrybutora. Z tym że jako osoba fizyczna tak na prawdę
    > ,,pewność'' pozytywnego załatwienia sprawy masz do 6. miesięcy,
    > powyżej jest to loteria. To szarlotkowe rozszerzenie gwarancji
    > kosztuje chyba podobnie jak nowa bateria i OIMW również obejmuje jej

    Fajnie by było. A Apple na to tak:

    "Czy firma Apple udziela gwarancji na wymieniony akumulator?
    Firma Apple udziela rocznej gwarancji na wymieniony akumulator
    obejmującej wady fabryczne, liczonej od daty wymiany. Należy zwrócić
    uwagę, że bateria jest urządzeniem podlegającym zużyciu, i po pewnym
    czasie normalnego użytkowania jej wydajność będzie się zmniejszać.
    Wymiana zużytej baterii po standardowym okresie użytkowania nie jest
    objęta gwarancją."

    > wymianę, jakby co. W firmowym lapku HP, dwulatku, ostatnio padła mi
    > bateria i lapek niby ma HP Extended Care Plan, ale on już baterii nie
    > obejmował ;) także firma nową baterię kupowała.

    A w Dellu możesz sobie w niektórych planach wymienić baterię na żądanie
    w czasie obowiązywania gwarancji. Dotyczy to głównie lapków biznesowych
    ale jasno o tym informują.

    > Tak więc niby rozszerzone gwarancje są metodą na wyciągnięcie
    > dodatkowych pieniędzy, z drugiej rzecz strony czasami warto je
    > przemyśleć i nie być do nich wrogo nastawionym.

    W Apple nie mam takiej potrzeby - na szczęście to margines sprzętu w
    firmie.

    Zdrówko