  • Data: 2010-06-10 11:09:11
    Temat: Re: MIDI CMI8738
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Jun 2010 11:54:11 +0200, "Wiktor S."

    >Prawdopodobnie to MPU-401 oznacza wyjscie cyfrowe MIDI na porcie joysticka
    >(czy plyta ma takie gniazdo?)

    Game port jest, czy z midi to nie wiem.

    >A zobacz i poszukaj - wszystkiego zwiazanego z MIDI albo MPU.

    Jest jedno ustawienie dotyczace midi, wtedy winda wykrywa drugi port
    MPU-401. Chyba z innej kosci.

    W sumie to by mnie nie zdziwilo gdyby ten wewnetrzny syntezator mial
    taki sam interfejs programowy jak do zewnetrznych.
    Ale chyba tak nie bylo - dawniej chyba tez byly te MPU, i osobno ten
    wewnetrzny.

    J.