  • 31. Data: 2011-07-10 18:50:26
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Sun, 10 Jul 2011 10:58:35 -0700 (PDT) MMM <d...@w...edu.pl> wrote:

    > Nikogo do niczego nie zmuszam. Program sprawdza czy są aktualizacje i
    > jeśli są, pyta czy użytkownik życzy sobie pobrać najnowszą wersję
    > programu.

    A teraz powiedz, ile czasu zajęło by Ci dodanie do programu opcji pt.
    "Sprawdzaj aktualizacje automatycznie"? Strzelam, że kilka minut.

    w.

  • 32. Data: 2011-07-10 18:56:08
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    >Jeśli ktoś ma skonfigurowane i włączone połączenie internetowe to robi
    >to chyba w sposób świadomy.

    Do skonfigurowania polaczenia internetowego w dobie windowsow z kreatorami
    nie trzeba zadnej specjalistycznej wiedzy, a wiedza wiekszosci uzytkownikow
    nie wybiega za mocno poza outlooka, misia i wmp. Taki uzytkownik nawet nie bedzie
    mial
    pojecia, ze Twoj program robi cos za jego plecami. I Ty to zwyczajnie wiesz i
    wykorzystujesz.

  • 33. Data: 2011-07-10 18:57:43
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Tomek Łabuz <j...@g...com> napisał(a):

    >połączenie można zablokować na firewallu, już pisałeś, ale to
    >przepraszam ale jakaś pomyłka

    No jeszcze mozna kabel z sieciowki wyjac :) Tez pomylka.

    >przepraszam, ale sprawdź kolejność konwersacji, najpierw sporo osób
    >zwróciło Ci kulturalnie uwagę, że to jednak nie jest w porządku na co
    >wspomniałeś o manii prześladowczej i życzeniu zdrowia....
    >jeśli to dyskusja na producent -> klient - dla mnie to jest na poziomie
    >przedszkola

    Nie przetlumaczysz, juz widze, ze szkoda gadac, on ma swoja wizje.

  • 34. Data: 2011-07-10 19:01:36
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 10 Lip, 20:48, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > W dniu 2011-07-10 20:13, MMM pisze:
    >
    > Po co blokować? To Twoim obowiązkiem jest poprawienie tego programu.

    To nie jest żaden błąd żeby należało go "poprawiać". Na życzenie
    użytkowników dodałem taką opcję i przez 2 lata spotkało się to z
    zadowoleniem. Pisanie przez niektórych że coś jest "nie w porządku"
    jest mocno przesadzone. Z opcji, która jest ułatwieniem dla
    użytkowników z powodu jakiś dziwnych fobii zrobiono nagle wielki
    problem, choć tak naprawdę nie ma ku temu żadnych powodów. A w
    kolejnych wersjach dodam opcję wyłączenia sprawdzania.

    > Jak ktoś będzie chciał zaktualizować to wejdzie na stronę i sobie
    > zaktualizuje/pobierze.

    A skąd będzie o niej wiedzieć? Dla wygody użytkowników zrobiłem opcję
    automatycznego sprawdzania czy aktualizacja jest dostępna.
    Mój program ___nie pobiera automatycznie aktualizacji___, a jedynie
    samą informacji czy taka aktualizacja jest.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 35. Data: 2011-07-10 19:06:05
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml>

    W dniu 11-07-10 20:46, Tomek Łabuz pisze:

    > połączenie można zablokować na firewallu, już pisałeś, ale to
    > przepraszam ale jakaś pomyłka
    > ale mi nie o to chodzi, mi chodzi o Twoje odpowiedzi i sorki, ale ja się
    > poczułem już olany a jeszcze nic nie kupiłem....

    Ja równiez i dla tego machinery nie kupię mimo, ze rozważałem taka
    opcję. Można mnie dopisać do listy "niejednego uzytkownika".
    Nawet ewentualne przeprosiny czy wyłączenie feralnego ficzera niczego w
    tej materii nie zmieni. Zaufanie, które jest cenniejsze od pieniędzy
    traci się tylko raz.

    G.

  • 36. Data: 2011-07-10 19:06:14
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 10 Lip, 20:56, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:
    > MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    > Taki uzytkownik nawet nie bedzie mial
    > pojecia, ze Twoj program robi cos za jego plecami. I Ty to zwyczajnie wiesz i
    wykorzystujesz.

    I tutaj trzeba to po imieniu nazwać - ____piszesz kompletne bzdury____
    i złośliwie próbujesz obracać użytkowników przeciw mnie starając się
    stworzyć jak najgorsze wrażenie w okół programu.

    Niczego i nikogo w żaden sposób nie wykorzystuję. Trudno chyba nazwać
    wykorzystywaniem fakt że dla wygody użytkowników informuję ich o
    dostępności aktualizacji. Stworzyłem tą opcję na prośbę i dla wygody
    użytkowników.

  • 37. Data: 2011-07-10 19:10:02
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 10 Lip, 21:06, Alias Awatar <b...@a...eml> wrote:
    > Nawet ewentualne przeprosiny czy wyłączenie feralnego ficzera niczego w
    > tej materii nie zmieni. Zaufanie, które jest cenniejsze od pieniędzy
    > traci się tylko raz.

    A powiedz mi, o jakich przeprosinach i za co piszesz?

    Nie daj się nabrać na trollowanie jakiegoś gościa, który z nudów i
    żeby się dowartościować wypisuje jakieś bzdety o rzekomym działaniu
    "za plecami" i jakimś nieznanym działaniu programu. Dla wygody i na
    prośbę użytkowników stworzyłem opcję sprawdzania aktualizacji i jak
    dotąd spotkało się to tylko z zadowoleniem.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 38. Data: 2011-07-10 19:15:14
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    >Po co blokować? To Twoim obowiązkiem jest poprawienie tego programu.
    >Jak ktoś będzie chciał zaktualizować to wejdzie na stronę i sobie
    >zaktualizuje/pobierze.

    To juz troszeczke za bardzo pojechalas, to nie jest obowiazek ale zwyczajnie
    szacunek do klienta i liczenie sie z ich wyborem.

    Oczywiscie moze sobie zrobic jak chce i byc dumny, ze oto
    udalo mu sie zrobic dzialajacy mechanizm powiadamiania, ze 1/x klientow dzieki temu
    po jakim czasie znowu moze wylozy kase co przelozy sie na jego zyski, przy okazji
    dowie sie, ilu ludzi uzywa tego co napisal (dane typu IP czy ilosci uruchomien mozna
    sobie zapisywac w jakims sqlu), no ale to wystarczy napisac jeden konkretny i
    merytoryczny
    post, a nie robic przez polowe watku z ludzi idiotow z ciezkim zyciem.
    Gosc po protu nie znosi krytyki.

  • 39. Data: 2011-07-10 19:21:39
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 10 Lip, 21:15, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:

    > To juz troszeczke za bardzo pojechalas, to nie jest obowiazek ale zwyczajnie
    > szacunek do klienta i liczenie sie z ich wyborem.

    Szanuje klientów i właśnie ___dla ich wygody i na ich prośbę___
    poświęciłem czas na zrobienie opcji sprawdzania aktualizacji.

  • 40. Data: 2011-07-10 19:26:29
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    >I tutaj trzeba to po imieniu nazwać - ____piszesz kompletne bzdury____
    >i złośliwie próbujesz obracać użytkowników przeciw mnie starając się
    >stworzyć jak najgorsze wrażenie w okół programu.

    Nie lubie Cie, ale to nie znaczy, ze zniechecam innych. Nigdzie nie
    napisalem, zeby inni nie kupowali. Za to wyraznie juz chyba pokazalaem, ze
    mam dosc w systemie programow, ktore sie lacza z internetem bez mojej wiedzy
    i zgody. Mozesz sie z tym nie zgadzac, mozesz mnie uwazac za paranoika
    (wisi mi to), ale powinienes uszanowac zdanie. Nie ma znaczenia, ze to tylko
    informacja
    o aktualizacje jest wysylana, liczy sie fakt. Swoje uwagi (zeby to chociaz jakies
    konkretne wytlumaczenie, to mozna by podyskutowac) zachowaj dla siebie,
    bo to uzytkownicy sa Twoim chlebodawca i wypadaloby posluchac ich uwag.
    No ale skoro uwazasz inaczej...