  • 111. Data: 2011-07-11 16:26:03
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 11 Lip, 18:20, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    wrote:
    > Powtarza to jak mantrę, ale wielokrotne powtarzanie nie nadaje większej
    > wagi twoim słowom.

    To nie ma nadawać żadnej większej wagi.
    Wątki na forum mają swoją specyfikę. Ktoś kto tu pierwszy raz wejdzie
    nie będzie czytać wszystkiego a jedynie zobaczy jakieś bagno w którym
    nie wiadomo o co chodzi. Dlatego staram się za każdym razem to
    wyjaśniać.

  • 112. Data: 2011-07-11 16:30:59
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 11 Lip, 18:24, John Smith <u...@e...net> wrote:
> [...]
    ytkownika o tym, e
    > program wysy a gdziekolwiek informacje (de facto informuje Ciebie) cho by o samym
    jego uruchomieniu, jak
    > r wnie Twoja reakcja w tej sprawie sugeruje, e z jakiego powodu bardzo zale y Ci na
    tych danych, bardziej
    > nawet ni na nowych klientach.
    >
    > Spos b w jaki ignorujesz potrzeb prywatno ci swoich klient w niestety jest albo
    oznak arogancji wobec
    > klient w, albo ignorancji wobec zagadnie bezpiecze stwa i higieny aplikacji w dobie

    O czym ty piszesz? Zadałeś sobie trud przeczytania całego wątku?
    Wielokrotnie już pisałem że program niczego nie wysyła, wielokrotnie
    już pisałem że dorobię możliwość wyłączenia sprawdzania aktualizacji.

    Twoje intencje są dosyć oczywiste. Pisząc o rzekomej mojej "reakcji w
    tej sprawie" widać że uprawiasz zwykłą manipulację bo próbujesz
    stworzyć wrażenie że ta reakcja jest niewłaściwa, a tak naprawdę to
    sprawa już została wyjaśniona i pisałem że mogę dorobić wyłączenie
    sprawdzania.
    Tylko pewnie masz złą wolę albo ci się nie chciało przeczytać wątku i
    moich wyjaśnień.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 113. Data: 2011-07-11 16:32:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-07-11 18:21, kamil pisze:

    > A tak serio, to o co Tobie chodzi? Przymusu kupowania nie ma.

    Mi? A tak sobie komentuję jego podejście do potencjalnych i obecnych
    klientów.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 114. Data: 2011-07-11 16:34:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-07-11 18:17, MMM pisze:

> [...]
    > popularny i wielokrotnie doceniany przez prasę branżową i na nim
    > zarabia a ty możesz sobie jedynie pokrytykować na forum :-)))

    Nie warto się przejmować.
    Ta grupa krytykuje wszystko, robi to na przekór i tylko ONI są najlepsi
    i wszystko wiedzą.Ktoś chce kupić lustrzankę, doradzają kompakta.
    Inny chce kompakta, żle, doradzają lustro.Każda obca strona jest do
    bani, zle zrobiona.W galerii zdjęcia trzeba oglądać w pionie lub
    poziomie, zależy jaki mają dzień, oczywiście ICH galerie są najlepsze itd.
    To goście którzy się nudzą, bo ich firmy żle podchodziły do klientów i
    dawno są zamknięte, a z zazdrości skrytykują każdego i za byle g...o.
    Robisz coś dobrego i wielu to ceni, tymi trolami się nie przejmuj.
    Pozdrawiam

  • 115. Data: 2011-07-11 17:08:41
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    O matko, doba juz minela a gosc dalej swoje madrosci wypisuje? Ma chlop zdrowie.
    Zamiast tracic czas na czcze pisanie wzialbys i dorobil kawalek kodu
    do swojego programu. Wszyscy by na tym skorzystali.

    >O czym ty piszesz? Zadałeś sobie trud przeczytania całego wątku?
    >Wielokrotnie już pisałem że program niczego nie wysyła, wielokrotnie
    >już pisałem że dorobię możliwość wyłączenia sprawdzania aktualizacji.

    O jaki laskawca, wylaczenia. Uzytkownik powinien wlaczac sprawdzanie na zyczenie,
    a nie wylaczac defaultowa komunikacje. Jeleni sobie szukasz?

> [...]
    >stworzyć wrażenie że ta reakcja jest niewłaściwa, a tak naprawdę to
    >sprawa już została wyjaśniona i pisałem że mogę dorobić wyłączenie

    Nic nie zostalo wytlumaczone. Cytujesz tylko
    wyrwane z kontekstu malo wazne rzeczy zupelnie nie ustosunkowujac
    sie do merituum watku. Nie ustosunkowales sie, dlaczego chciales
    naruszyc moja prywatnosc komunikacją, o ktorej (gdyby nie odzdzielne
    programy) nic bym nie wiedzial? czy przed sciagnieciem programu
    zostalem poinformowany, ze po zainstalowaniu program bedzie
    probowal sie polaczyc z siecia, zebys mial mozliwosc zarejestracjic mojego IP,
    godziny
    oraz sam fakt odpalenia programu? Czy przewidziales, ze te Twoje kilkanacie
    bajtow moze naciagnac mnie i innych na dodatkowe koszta (gdybym sie
    laczyl poprzez GSM i pakiety z programu moglyby zapoczatkowac
    koleje 100KB platne 20gr za pakiet)?

    >Tylko pewnie masz złą wolę albo ci się nie chciało przeczytać wątku i
    >moich wyjaśnień.

    Wszyscy maja zla wole tylko nie Ty. Swiety sie znalazl.
    A Twoje zapewnienia, ze nie rejestrujesz aktywnosci uzytkownikow
    po tej calej dyskusji sa zwyczajne nic nie warte.
    Od razu smierdzi na kilometr olewaniem prywatnosci i przerosnietym ego w stosunku
    do klientow. Zabalalo, ze zwrocilem uwage, ze progam nie powinien sie
    laczyc z internetem? Przesledz sobie watek od poczatku i zobacz, jak
    zareagowales na zwrocona uwage. To sie nazywa reakcja gowniarza,
    ktory wyjezdza z podworkowymi tekstami o ciezkim zyciu na merytoryczna
    i konkretna uwage. I jeszcze masz czelnosc mowienia o trolowaniu, chcoiaz
    dokladnie sam to robisz.

    Ludzie w watku chyba Ci juz pokazali, ze mam racje mowiac, ze program nie
    powinien naruszac prywatnosci. Czy dalej bedziesz sie upieral albo kolejny raz
    powiesz,
    ze zalaczysz mozliwosc wYlaczania sprawdzenia, przy okazji enty raz mnie obrazajac
    w tym watku?

  • 116. Data: 2011-07-11 17:16:27
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Dawid <x...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    >dawno są zamknięte, a z zazdrości skrytykują każdego i za byle g...o.
    >Robisz coś dobrego i wielu to ceni, tymi trolami się nie przejmuj.

    Nikt tu nie krytykuje mozliwosci programu, jakbys nie zauwazyl,
    tylko zwraca uwage, ze program nie powinien bez wiedzy uzytkownika
    czegos wysylac w siec. A nawet nejlepszy program mozna zjebac
    detalem, wiec jesli ktos wrzuca na grupe, na ktorej sie dyskutuje,
    info o nowej wersji programu, to powinien czasami sie zastanowic,
    co inni maja do zasugerowania, a nie od razu przechodzic do ataku
    z powodu, ktorego nie rozumie/ma inne zdanie.

  • 117. Data: 2011-07-11 17:20:45
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 11 Lip, 19:08, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    > bajtow moze naciagnac mnie i innych na dodatkowe koszta (gdybym sie
    > laczyl  poprzez GSM i pakiety z programu moglyby zapoczatkowac

    Ale jeszcze żyjesz po tym jak "chciałem naruszyć twoją prywatność
    komunikacyjną?" i "naciągnąć na dodatkowe koszta" czy lekarz był
    potrzebny z nadmiaru emocji?
    ROTFL :DDD

    Jak już sam wcześniej napisałeś "bawisz się czytając moje
    tłumaczenia". Przykre to, ale taka jest niestety specyfika usenetu.
    Anonimowo można być burakiem, chamem i prostakiem i poprawiać sobie
    humor trollowaniem i rzucaniem błota na innych bo nic za to nie grozi.

    Miłego wieczoru :-))))))))))))

  • 118. Data: 2011-07-11 17:21:58
    Od: "Robert Rydwelski" <t...@w...pl>

    > ale wiesz, że osoby którym to może przeszkadzać nie płacą za kilkanaście
    > bajtów. nawet jakby to był tylko 1 bajt to użytkownik płaci za pakiet
    > 100KB a przy źle dobranych taryfach to może być kilkadziesiąt zł (za
    > każde uruchomienie programu).

    >Albo żyjesz w latach 90-tych, albo płacisz za roaming satelitarny z bieguna
    >południowego. Kilkadziesiąt złotych za 100KB?

    oczywiście, że groszy.

  • 119. Data: 2011-07-11 17:25:30
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 11 Lip, 18:34, Dawid <x...@n...pl> wrote:
    > To goście którzy się nudzą, bo ich firmy żle podchodziły do klientów i
    > dawno są zamknięte, a z zazdrości skrytykują każdego i za byle g...o.
    > Robisz coś dobrego i wielu to ceni, tymi trolami się nie przejmuj.

    I całkowicie się z Tobą zgodzę, nie ma co gadać z karmić trolli bo
    tylko na to czekają.

    Pozdrawiam

  • 120. Data: 2011-07-11 17:30:25
    Od: John Smith <u...@e...net>

    MMM napisał(a):
> [...]
    > sprawdzania.
    > Tylko pewnie masz złą wolę albo ci się nie chciało przeczytać wątku i

    Jednak jesteś odporny na argumenty.
    Wyjaśniłeś jedynie to, że Twoim priorytetem jest obrona status quo.
    Spędziłeś więcej czasu jedynie obiecując wprowadzenie możliwości wyłączenia
    sprawdzania aktualizacji niż
    spędziłbyś po prostu to robiąc.

    --
    Mirek