  • Data: 2011-07-12 07:34:19
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Prześledziłem całą tą dyskusję i widzę, że potencjalni użytkownicy/nabywcy
    > tego programu zwrócili tylko uwagę, że tak się nie robi,
    > a w zamian otrzymali kilka inwektyw i uśmieszków...

    no ale do kolegi Marka i jego obrońców nie dotarło o co chodzi tylko
    uważają to za atak trollów na jego niesamowity i najlepszy na świecie
    program... a nie o program chodzi a tylko o jego jedną funkcję a głównie
    o zachowanie godne przedszkola a nie odpowiedź poważnego twórcy
    oprogramowania na uwagi swoich potencjalnych klientów
    jakbym w ramach jakiegoś supportu dostał odpowiedź tego typu opatrzoną
    dodatkami typu życzę zdrowia i zestawem durnych uśmieszków to
    wyrzuciłbym taki program z dysku natychmiast, żeby już nie mieć kontaktu
    z twórcą (na szczęście nie będę musiał, już wiem co mnie czeka, dziękuję
    postoję)