  • Data: 2011-07-12 17:19:28
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: MMM <d...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lip, 09:00, "lew" <w...@o...pl> wrote:
    > Prześledziłem całą tą dyskusję i widzę, że potencjalni użytkownicy/nabywcy
    > tego programu zwrócili tylko uwagę, że tak się nie robi,
    > a w zamian otrzymali kilka inwektyw i uśmieszków...

    Ze 30 postów wcześniej już napisałem że dodam możliwość wyłączenia
    sprawdzania aktualizacji, ale nie do wszystkich to dotarło. Teraz po
    prostu 2-3 osoby sadystycznie się bawią rzucając błotem w pełnym
    poczuciu bezkarności i pod przykrywką rzekomej obrony praw do
    prywatności.

    W internecie niestety anonimowość powoduje takie prostackie zachowania
    i rzucanie błotem na innych. Wiedząc że będę bronił swojego programu
    (bo nie działam anonimowo) jeden troll zaczął bezczelnie prowokować
    mnie, bo kompletnie nic za to mu nie grozi, a w razie czego można
    sobie przecież założyć nowe konto, zmienić nicka i bawić się od
    nowa :-). Poczytaj jego posty - w kółko te same bzdury, które przecież
    po mojej deklaracji o dodaniu opcji wyłączenia aktualizacji są już
    niczym innym jak tylko biciem piany i robieniem sobie zabawy. Teraz
    już tylko wypisuje jakieś inwektywy pod moim adresem bo cały czas nie
    może ścierpieć że jego uwaga nie została (w jego mniemaniu) należycie
    potraktowana i autor na kolanach nie przyznał mu racji razem z
    przeprosinami i się nie pokajał... zwykła żenada.

    Po raz 50 tą powtarzam że dodam możliwość wyłączenia sprawdzania
    aktualizacji, ale to i tak nie wystarczy. Za chwilę będzie dalej
    trollowanie i wylewanie żali nie wiadomo już na co, byle tylko dowalić
    autorowi :-)))

    Pozdrawiam
    Marek