  • Data: 2011-07-12 17:51:09
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: MMM <d...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lip, 19:42, Tomek Łabuz <j...@g...com> wrote:
    > W dniu 2011-07-12 19:19, MMM pisze:

    > nie, po prostu do Ciebie nadal nie dotarło, że to Ty na dzień dobry
    > obrzuciłeś ludzi błotem, a te 30 postów temu było już po wylaniu pomyj
    > przez Ciebie....

    Jakich pomyj? Na nikogo na dzień dobry nie wylałem żadnych pomyj, po
    prostu na początku zbagatelizowałem sprawę aktualizacji pisząc że nie
    widzę potrzeby zmiany. Kiedy się zrobiła z tego głupia dyskusja a
    argumenty przestały dotyczyć programu zrobiło się tutaj bagienko i
    nawet moje wielokrotne zapewnienia że dodam taką opcję nie mają już
    znaczenia, kilka osób i tak cały czas sobie chce poużywać na
    autorze :-)))