  • Data: 2011-07-11 18:16:52
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-07-11 18:30, MMM pisze:

    > O czym ty piszesz? Zadałeś sobie trud przeczytania całego wątku?
    > Wielokrotnie już pisałem że program niczego nie wysyła, wielokrotnie
    > już pisałem że dorobię możliwość wyłączenia sprawdzania aktualizacji.

    Kolejny raz mijasz się z prawdą by nie powiedzieć, że kłamiesz.
    Niedawno pisałeś:

    "program wysyła i pobiera kilkanascie ___bajtow___ danych."

    więc nie możesz pisać, że:

    "niczego nie wysyła"

    bo sam sobie przeczysz.
    Wątpie zatem by ktoś wierzył ci w innych sprawach.
    Im bardziej tym bardziej niestety :(

    G.