  • Data: 2011-07-10 18:37:16
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-10 20:19, MMM pisze:

    > Technicznie rzecz biorąc to informowanie o aktualizacjach jest
    > kompletnie nie w moim interesie

    ciekawe podejście, a sprzedaż programu i zadowolenie klientów jest w
    Twoim interesie?

    bo pobieranie instalatora przez 15 000
    > osób razy 12MB nabija tylko transfer na moim serwerze,

    wyceń swój program tak, żeby Ci się to opłacało, zmień hosting na tańszy....

    ale stworzyłem
    > opcję sprawdzania aktualizacji właśnie dla wygody użytkowników.
    > Więc bardzo chętnie wysłucham co to znaczy "traktowanie jak bandy
    > przedszkolaków w krótkich spodenkach" bo kompletnie nie rozumiem o co
    > chodzi.

    chodzi o Twoje podejście do klienta, na zwrócenie uwagi, że takich
    rzeczy się nie robi - a przykład z życia poniżej - zacząłeś odpowiadać
    coś w stylu ja wiem lepiej, życzę zdrowia, czyżby mania prześladowcza....
    no przepraszam ale dla mnie to nie jest poważna dyskusja pomiędzy
    producentem a klientem, nie dziw się, że w końcu ktoś nie wytrzymał

    Z tego co pisze Pan Peresada i z jego ostatnich zaczepek widzę
    > że chodzi już tylko o urażoną dumę i po prostu zwykłe trollowanie, a
    > może tez i chęć dowalenia autorowi programu ze zwykłej zazdrości :-)

    zazdrości czego? bo napisałeś lepszy program? zajechało megalomanią...
    co do automatycznych aktualizacji - większość programów a może nawet
    wszystkie jakie znam czy to na komórki czy na komputery mają taką opcję
    do zaznaczenia - automatycznie sprawdź aktualizacje, nawet w androidzie
    sie to pojawiło a kiedyś łączyło się wszystko ze wszystkim
    automatycznie. Ma to na celu nie tylko ochronę ewentualnych pieniędzy
    użytkownika - tak tak, kumpel pisze gry na komórki, dwie z nich miały
    automatyczną opcję zapisu wyników na serwerze, kiedy zaczął zdobywać
    rynki zagraniczne (w tej chwili to już jest globalna dystrybucja)
    operatorzy nakazali natychmiastowe wyłączenie takich rzeczy jak podali z
    szacunku dla użytkownika i jego pieniędzy, a to chodziło o dużo bogatsze
    społeczeństwa - ale też trochę innych aspektów wchodzi w grę, ale
    wiesz.... jestem aktualnie na gsmie i nie wiem czy mi pakiet wytrzyma
    jakbym miał się rozpisać o co chodzi...