  • Data: 2011-07-10 18:46:11
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to znaczy traktowanie "jak przedszkolak"? Umieściłem opcję
    > sprawdzania aktualizacji dla wygody użytkowników co tu jest jeszcze do
    > wyjaśniania?
    > NIE JEST TO NIEZBĘDNE do działania programu i połączenie można
    > zablokować.

    połączenie można zablokować na firewallu, już pisałeś, ale to
    przepraszam ale jakaś pomyłka
    ale mi nie o to chodzi, mi chodzi o Twoje odpowiedzi i sorki, ale ja się
    poczułem już olany a jeszcze nic nie kupiłem....

    > Cała ta dyskusja jest mocno kuriozalna. Pan Peresada się obraził że
    > bez jego zgody program łączy się z internetem i teraz musi wyrazić
    > swoją frustrację trollowaniem wraz ze wzrastającym w kolejnych postach
    > poziomem inwektywów. Doszliśmy już do "spadaj" i "urojenia". Ciekawe
    > co będzie dalej :-)

    przepraszam, ale sprawdź kolejność konwersacji, najpierw sporo osób
    zwróciło Ci kulturalnie uwagę, że to jednak nie jest w porządku na co
    wspomniałeś o manii prześladowczej i życzeniu zdrowia....
    jeśli to dyskusja na producent -> klient - dla mnie to jest na poziomie
    przedszkola