  • Data: 2011-07-10 18:39:22
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    >Cała ta dyskusja jest mocno kuriozalna.

    Jest. Bo mnie umiesz merytorycznie sie ustosunkowac do zarzutow
    czego wyraz dales brakiem argumentow w swoich kolejnych postach
    i unikaniem odpowiedzi na konkretne zagadnienia.

    > Pan Peresada się obraził że

    Chyba nie znasz znaczenia slowa obrazać sie.

    >bez jego zgody program łączy się z internetem i teraz musi wyrazić
    >swoją frustrację trollowaniem wraz ze wzrastającym w kolejnych postach
    >poziomem inwektywów. Doszliśmy już do "spadaj" i "urojenia". Ciekawe
    >co będzie dalej :-)

    Chcialbym zauwazyc, ze sam zaczales. Zreszta - juz po tym
    co robi program na starcie widac, jak szanujesz zdanie innych i
    jakie masz podejscie do ludzi.
    Juz widze, jak wygladalby support ze stronu autora :)